недеља, 19. децембар 2010.

Analiza -1 ...

Sada cemo se malo baviti analizom tekstova koji su proslavili neke nase,nazovimo ih pevace...Za danas sam odabrao par pesmica od Seje Kalaca..

pesma: Bolje da sam pijan nego lud

U sitne sate pjesme me prate-Zaboravio si  da ugasis radio..
srce zaboli jer nisi tu -Brzo kod doktora...mozda je infarkt...
ja skupim rane pa od kafane
ispijem neku otrovnu
za moju sudbinu
jos jednu daj za nju.-Smisao ovoga ni najbolji agenti KGB-a ne mogu da otkriju

Ref.
Bolje da sam pijan
nego lud, nego lud
jer bez tebe zivim uzalud, uzalud
bolje da sam pijan
nego sam, nego sam
samo pijan nisam nesrecan.-Bolje da si nem kad si vec gluv...

U sitne sate misli se vrate
srce zaboli, trebas mi ti
uz pjesmu nasu da skocim u casu
tako se lijece nesrecni. -Odmah sam znao da je neki cirkuzant...Cim skace u casu...

pesma: Daj mi daj


Tvoje oko plavo
mene kradom gleda
prisla bi mi rado
al ti ponos neda.-Prisla bi ti da se ne plasi tvog "divnog" izgleda...Takvoj lepoti ni kamila ne moze da kaze :  čedo moje

Daj mi daj
poljupce u nizu
ni jedna mi srcu
tako nije blizu.-Alo bre...Pa nisu poljupci rafal...Nece da ti pridje a ti cekas rafalne poljupce...Kontrolisi se malo sta pricas...

Tvoje medne usne
za mojima zude
pusti nek se spoje
pa kako im bude. -Dal je moguce da ima neka luda da tebe poljubi...

Tvoje puste snove
stvoricu u javu -Vidi cudotvorca....
ja u takvoj zeni
vidim ljubav pravu.-Samo ljubav ??? Ako vidis samo ljubav...Bolje odustani dok  imas vremena...

pesma: K'o budale obadva

Naruci pice s njim te ugledam
cija je ona pitam se i sad -Majstore...skoncentrisi se malo...
znam da moja je ili mozda tvoja je
o moj Boze ne znam cija je.-Najbolje da izvlacite drvca...Ko izvuce duze-njegova je...

Gasim cigaru a u dimu ti
odmah se pocnem malo brinuti-Kako da se ne brines...Pasivno pusenje je stetnije od aktivnog...
znam da moja je ili mozda tvoja je
sve mi ovo smijesno postaje.-Veruj da  meni pada na pamet da je odvedem dok se vi dogovarate cija je...

Ref.
Obadva, zaljubljeni obadva
ti je volis al' je vise volim ja
obadva, k'o budale obadva
sta se moze kad je mala opasna.-E vec ovo je izjava koja zasluzuje mesto u drugom dnevniku RTS-a

Vidim ih dobro to ste opet vi
sta radis ti sa mojom ljubavi-Vezba za film...I ti ces to isto da radis...Samo sutra...
znam da moja je ili mozda tvoja je
o moj Boze ne znam cija je.-Ti si nacisto odlepio...Majke mi...

Pa sta je ovo otkud ti sa njom
gledam te kako je skidas pogledom-Ma lud je ako je samo pogledom skida...
znam da moja je ili mozda tvoja je
sve mi ovo smijesno postaje. - Bogami meni nije smesno...Meni je zabrinjavajuce...Vi ste zreli za psihijatra...


"Nije  stvar u tome ko peva neku pesmu...Nije stvar ni u tome ko je osmislio i napisao....

Ama ljudiiiiii, sto je bas nama zapalo da slusamo ...???"

Нема коментара:

Постави коментар