уторак, 21. децембар 2010.

Analiza 3 ...

Evo nama danas Ere Ojdanica.On je pacijent kakvog sanjaju svi svetski psihijatri...Ali o tome ce oni sami da razmisljaju...Ultra Boban  ce analizirati tekstove...

pesma: Eto mene posle radne smene


Danas sam u drugoj smeni - Imam ja jednog drugara a forum...I on stalno radi u drugu...
sporo teku radni sati -Naravno da sporo teku kad se nista ne radi...
al' sam srecan sto ces mene
pred fabrikom sacekati. - Luda zena...Tebe da ceka...E svasta...

Ref.
Eto mene posle radne smene - E jesi se preopteretio...
preplescemo zaljubljeno prste - Operi ruke prvo...
grlice te moje ruke nezno - Koliko to ruku imas majke ti?
i ako su kao gvozdje cvrste. - Bas si ga ukomponovao...Nema sta...

Gledao sam tvoju lepu sliku
na masini ispred mene - Gledaj malu u tu masinu...Ostaces bez prsiju...Posle ces da se pozdavljas nosem.
tvoj osmeh mi radost pruza
sve do kraja radne smene. - Tako su propale fabrike...Svi stavili slike na masine,gledaju u njih i smeskaju se kao izgubllejni...Niko ne radi...


Pri kraju je radno vreme - Pre se zavrsilo nego sto je pocelo...
vec se cuje glas sirene - To je najradosniji momenat svakog radnika...
glasnija ce svirka biti - Opa...To imate i radio...
kada podjes ti za mene. - Iz fabriku pravo pred maticara...


pesma: Izgubljeno jagnje


Zalutalo jagnje moje
oko podne na livadi - Kakav si ovan nije ni cudo...
odvede ga stado tvoje
na maleni izvor hladni. - Zna stoka kad je zedna...

Ref.
Jagnje moje, jagnje belo
srecu si mi ti donelo - Vidi perverznjaka...
da te nisam izgubio
ne bih dragu poljubio
jagnje moje belo. - Cujes li ti sebe ? Ako te cuje drustvo za zastitu zivotinja,nadrljao si...

Trazio sam jagnje svoje
a nasao tebe mala - Nismo ni ocekivali da ces da nadjes jagnje...
vragolasti osmeh bese
kada si me pogledala.- Smejala se...Kad je cula od jagnjeta kakav si...



Zbog pogleda vragolastog
usne sam ti poljubio - Ljubis nju a zamisljas jagnje...Hihihihi...
srce te je zavolelo
a jagnje sam alalio. - Ne placi...Znam da ti je tesko palo...


pesma: Kuvaj,kuvaj kaficu


Sto na kafu zoves mene
kada nemas izprzene - E jesi prost...Zove te da sameljes...
Przi mala, przi
dok me merak drzi. - Sta je ? Pritisle godine ?


Ref.
Kuvaj, kuvaj kaficu
samo za nas dvoje - Uplasio si se da ne naidje neko...Hihihii...
najsladja je kafica
iz rucice tvoje. - Sirotinja...Nema ni soljice nego ti iz ruke daje da pijes...

Sto na kafu zoves mene
kada nemas samlevene - Samo ti razmisljaj sto te zove...Dok ti razmisljas  pozvace ona drugog...
Melji mala, melji
bas mi je po zelji. - A ti jos uvek razmislljas o kafi...E bas si me razocarao...

"Nije  stvar u tome ko peva neku pesmu...Nije stvar ni u tome ko je osmislio i napisao....

Ama ljudiiiiii, sto je bas nama zapalo da slusamo ...???"

Нема коментара:

Постави коментар