понедељак, 20. децембар 2010.

Analiza -2 ...

Danas je na redu Mitar Miric.

pesma: Cigance



Crna kosa, taman ten -A kakav treba da bude?
osmeh kao izmisljen -Pretera ga malo?
pametna ko pcelica-Sad ga bas pretera...
ali ptica selica.-Geni su to...

Mala ostrog jezika -Da te nije isekla ?
svadjalica velika - Ne popusta,aaaa ?
uvukla se ispod koze -Da nije krpelj crni Mitre?
koliko je volim, Boze. -Odakle ja znam koliko je volis...

Ref.
Cigance, cigance
da ti kupim zlatno lance -Ako ne kupis ti,kupice ga sama...Kad je niko ne gleda...
pa da s tobom svetom skitam
kol'ko kosta, ja ne pitam.-Kostace te...Kao svetog Petra kajgana ...

Cigance, cigance
kucni red mi ti zavedi -E tek onda si nadrljao...
s tobom svaki tren proveden
veruj mi da para vredi.-Jeli Mitre,jel ti to placas djuture ili po satu ?

Ziva vatra, nek se zna -Tek sad si otkrio to ?
zavodnica opasna - Uhvatila te u masinu,aaa ?
za nju sale nema
jer na sve je spremna.- Opa bato...Perverzije...

Ponos je za naciju -Kako da ne...Kako da ne...
uvek je za akciju -U to ne treba sumnjati,narocito kao je akcija isplatljiva...
uvukla se ispod koze
koliko je volim, Boze.-Ovo je vec konstantovano...ponavljes se Mitre...

pesma:Daj ubedi mamu


Svidjas mi se, svidjas mi se, malena -Jace malo...Ne cuje te...
nadji, duso, samo malo vremena -Sacekaj da nalakira nokte..
da ti tugu oteram sa lica - Vidi Mitra mangupa...Al' se nabacuje...
odavno si moja nesanica.- Sad ce baba Dostana da ti prebaje i ima da spavas kao beba...

Ref.

Daj, daj, daj, ubedi mamu - Da ti da ili da ubedjuje staramajku?
hej, hej, hej, cekam te samu - Opa...Sacekusa znaci...
djur, djur, djur, sada se snadji
lako cemo, samo ti izadji.-Djur,djur...??? Mitre da nisi poceo da zamuckujes?

Imam zelju, imam zelju, lutkice -Ma vidi se po tebi da imas zelju,samo lek za tvoju bolest nije pronadjen...
da poljubim tvoje vrele usnice - Uzmi toplomer Mitre..Proveri da nema temperaturu...
nasa tajna nece se otkriti
samo nebo svedok ce nam biti. - Polako Mitre sa svedoci...Polako...Ne zaleci se...

Prijace ti, prijace ti, videces - Pocela masaza znaci...
nesto novo, nesto novo saznaces - Internet je cudo...Svasta se izgoogla...
bice lepo, imaj poverenja - Mnogo odugovlacis...
daj, pozuri, jer nemam strpljenja. - To ti pricam...Ne odugovlaci...Napadaj...


++++++++++++++++++

pesma: Dragicka


U zivotu sve sto zelim uvek dobijem - Sigurno da dobijes kad si dosadan kao stenica...
i s tobom cu, siguran sam
led da probijem - Mitre,zena je to...Nije ledolomac...
ne znamo se, ali kada se upoznamo
znaces da sam covek
koga trazis odavno. - Moli boga da te ne upozna...Cim te upozna pobeci ce glavom bez obzira...

Ref.
Dragicka, kazi dragicka - Da kaze dragicka pa da je za***es...
lepe vesti donosim ti - Aaaa...Ti si postar znaci...
ti ces od ovog trena
moja ljubav biti. - Da joj nisi reko ne bi jos znala...

Dragicka, kazi dragicka
nesto lepo cu ti reci
ja sam tvoja sudbina
ne mozes pobeci. - E jesi joj lepo reko...Stavices je u zatvor ?

Kunem ti se, za ljubav sam
spreman sve da dam - Pa otvori novcanik,sta cekas ?
sto se kaze, na terenu srce ostavljam - Terenac znaci...Ti su najgori...
nisi svesna, ali zato ja sigurno znam - Cim je pored tebe nije svesna sigurno...
ti bez mene neces moci da zivis ni dan.- Ma sa tobom nece moci da zivi ni sekunde...

Od zivota sve najbolje
uzmem svaki dan - Pola hleba,100 g posebnu i jogurt...
kad pitaju, kako zivim, kazem, uzivam - E ovo lazes...
za zenama nikad ne bih trcao ni lud - Dzaba i da trcis...Imas brzinu srednje razvijenog puza...
al' zbog tebe hocu sve
jer isplati se trud. -Mora da je neki debeli miraz u pitanju...

"Nije  stvar u tome ko peva neku pesmu...Nije stvar ni u tome ko je osmislio i napisao....

Ama ljudiiiiii, sto je bas nama zapalo da slusamo ...???"

Нема коментара:

Постави коментар