петак, 24. децембар 2010.

Analiza - 6 ...

A danas je na red dosla zvezda svetskog glasa...Negde su cak hteli da je uhapse jer su u njoj prepoznali neku poznatu umetnicu...Neku koja se bavi najtarijim zanatom...Dame i gospodo-Tina Ivanovic...


pesma :Asi masi

Ti me gledas
ko dete kolace - Verovatno bi da gricne...
tvoji vreli
pogledi me svlace. -Toliko si obucena da ne mora mnogo da se muci...

Lud si za mnom
na celu ti pise - To mu je oziljak...Pao sa bicikle kad bio mali...
glas te bije
da volis slatkise. - To jos ispade da si slatka...Idi begaj...

Asi masi, mene promasi - Sto ti se ne svidja odjednom ?
ako bi slatko kupi bombone - A moze i lizalicu..
drugima pridji, mene zaobidji- Sta ti je ? Osecas se ?
ma hajde, decko, smiri hormone. - Sta da smiri ? Otvori jos malo dekolte pa ti posle  drugi kriv...

Ko sto brine
vuk o svome plenu
ko o cemu
ti ne menjas temu. - Nema sta da se menja tema...Nema beeee...Vuk zna koga ce da napada...

Svud se hvalis
moja ljubav ti si
a ni oci
video mi nisi. - Kao da mora da ti gleda oci...Ima i upadljivijih stvari...

pesma : Cabrio porche

Ko tvrdjava neosvojiva - Cvrsta ti gradja...ali struktura  klimava.....
tako sam teska na recima - Samo nemoj da pricas...
losa iskustva s muskarcima - Ostao ti duzan neko...Djubre jedno musko...
zato sam takva ja. - Ma nema sta...Ti si na svom mestu...Samo si sedela sa svojim deckom i njegovom curom...

Jer jos se taj nije rodio
ko bi me celu dobio - Niko te i nece celu...Svi bi samo donju polovinu...
ne cini vatru jedna varnica - Ne cini...Ali potpali vatru...
sta je garancija - I garancija ima...Koliko traje garancija? Vec posle mesec dana se vide rezultati...
kad nema ljubavi dobra je i kompenzacija. - Pa da...Ti njemu robu...On tebi robu...Prodas robu,uzmes pare i ostane ti roba...

Ref.
Ne bi bilo lose da Cabrio Porsche
parkiras u moju garazu - ma parkirace ga...Vidi covek da su vrata otvorena stalno...
full koza, klima i dva rubina
da mi se sa ocima slazu. - E sad...Full - u redu...Koza - u redu...A za 2 runina treba videti sa cime ce da se sloze...

Ne bi bilo lose, Cabrio Porsche
sta je to za tebe, sitnica -Pa i nije bas sitnica...Zavisi koji je model...Duzi ili kraci...
da oni sto me mrze mrze jos vise
da nestane im osmeh sa lica. - Samo se ti opusti... Bitno da se tebi pojavi osmeh zadovoljstva na licu kad parkirau garazu...

Ko tvrdjava neosvojiva - Klimavi ti zidovi tvrdjavooooooo...
uvek od drugih drugacija - Po cemu? Otvaras garazu na daljinski?
na muske lazi alergicna 
zato sam takva ja. - Zar sa tobom neko i prica?


pesma:Upisi recku

Obicno nisam ovako napadna - Nego kakva si ? Umes da budes i obucena ?
pitaj i reci ce ti svako ko me zna- Taman tu bi se obrukala nacisto...Bolje cuti...
al' ovaj susret je kao Boziji dar
makar na kratko da budemo par. - Uparicemo se...Samo momenat...

Obicno kada te vidim nisi sam - A tebi neprijatno sto nije sam ?
ni prema meni nisi, znam, ravnodusan - A ko je ravnodusan na playboy casopise...
a ovaj susret je prava prilika - Ma sve se namestilo...
ne reci da nisam vredna rizika - Rizik stvara kapital...A ti topis kapital...

Ref.
Upisi recku veceras kraj moga imena - Mislis da si vredna toga?
znam da si zauzet, al' cutacu ko zalivena - Zensko a ume da cuti...Odavno nisam cuo ovakvu laz...
gorim u zelji da budem ti prvo neverstvo - Polako bre...Upropasti coveka...
veruj, ne boli, a imam lekovito dejstvo. - Kako lecis ? Stavljas obloge na oteknuto mesto ?

Obicno nikome prva ne pridjem - U ovo ne verujem...
i nikad prvi put do kraja ne idem -Nego ? Samo od pola...
al' ovaj susret je kao Boziji dar
makar na kratko da budemo par. - Nema nista na kratko...Dok se ne zavrsi nema  odstupanja...

Obicno u prolazu se vidjamo - Izbegavate se znaci...
a bas se jedno drugom puno svidjamo - Ma ludi ste jedno za drugim...
a ovaj susret je prava prilika
ne reci da nisam vredna rizika. - Resila si da nateras coveka na belaj i to ti je...Bas nisi napadna...Uopste...

Нема коментара:

Постави коментар