четвртак, 2. децембар 2010.

Promene dolaze vremenom...

Zasto se u vezi (ljubavnoj) ili braku  sve menja kako vreme odmice..Seca Ultra Boban svojih prvih veza...Pocinjalo bi ovako...




Ulazi devojka u polutrulog "juga"...Nasmejana...Srecna...Muzika svira:

 -Cmokni me,cmokni me ,cmokni...U obrascic rumeno beli...

Stavi mi,stavi mi stavi....Na usne poljubac vreliiiiiii...

Odveze Ultra Boban polutrulog "juga" negde u mrak...Poljupci lete...Zagrljaji...Ljubavni zanos..Dok traje ljubavna igra u toj teskobi od kola niko se ne zali...A muzika...Malo,malo pa neko zakaci radio i promeni stanicu (tad su u kola ugradjivani stariji modeli radio aparata...sa 5...6...dugeta pomocu kojih se menja stanica)...I kako god da se promeni stanica muzika je:

-To Miki tooooooooooo....

pa sledeca:

-Udji mi...udji mi...udji mi u trag...

pa sledeca:

-Udri...udri...udri Mujooooooo.....




Posle tri meseca veze Ultra Boban pozajmi od svog druga auto...Da ispadne malo vazan pred devojkom...Tri meseca nije mala stvar...Opel kadet 1.3...Beo...Nigde trulo...Ide 120 km/h preko rupa....Ona ulazi u kola i kaze:

-Kakav je ovaj ruzni auto...Od moje najbolje drugarice bivsi momak ima  audi tt...

Gleda je Ultra Boban i misli u sebi:

-Ima...Kupio ga da casti sam sebe sto vise nije u vezi sa tvojom drugaricom...Ja cu da kupim maserati kad se oslobodim tebe...

Нема коментара:

Постави коментар