среда, 15. децембар 2010.

Šoping...

U pocetku neke veze kad zena krene u kupovinu sva umiljata Vam se javlja:

-Ljubavi...Idem u kupovinu...

Normalna stvar...Pitate:

-Treba li ti para ??? Uzmi moj novcanik...

Odbijanje:

-Ne ljubavi...Ne treba mi...Imam ja neke svoje pare...

Kad se vrati iz kupovine...Nosi par majica sa buvljaka,farmerke iz Novog Pazara,patike iz Bugarske...

Obuce to sto je kupila i pita:

-Kako mi stoji ljubavi ???

A stoji joj...Stoji joj divno...Izgleda toliko lepo u tome sa buvljaka da bi Dzulija Robert mogla da ima njen poster u svojoj sobi...

Posle nekog vremena...Krece u kupovinu...Sva  je namrstena,narogusena...Strelja pogledom...

-Daj pare !!! Idem u kupovinu !!!Sta cekas!!! Vadi taj novcanik !!!

Vi se hvatate za dzep a otud cujete zapomaganje novcanika:

-Nemoj molim te da me dajes njoj u ruke...Smrrrc..Samo to ne cini molim te...Smrrrc...

Bankovna kartica zapomaze u duetu sa novcanikom:

-Ne daj me njoj u ruke...Smrrrc...Razmagnetisace me....Smrrrc...

Na povratku iz kupovine pojavljuje se sa par kesa...Na njima zvucni nazivi...Kad iz njih izvadi to sto je kupila imate sta i da vidite...Tu su:

-haljina koja lici na posteljinu vase babe (a kosta samo 315 eura ...sa popustom za stalne musterije),

-cipele u obliku gondole iz Venecije sa stiklom od 14 cm (bile na popustu...kostaju samo 189 eura),

Obuce to sto je kupila i udje u sobu da cuje Vas komentar:

-Kako ti izgledam ???

Gledate je i date realnu ocenu...Na osnovu onoga sto vidite i na osnovu onoga kako se krece:

-Draga...Izgledas mi kao Robokap kloniran  Shrekovim genima...



Нема коментара:

Постави коментар