среда, 22. децембар 2010.

Analiza - 4 ...

Evo nama danas Bore Drljace...U njegovim godinama trebalo bi da seta po parkovima,cita novine i igra sah sa penzionerima...Ne...Bora peva...Jadne nase usi...

pesma: Ja sam snajder

Ja sam, ja sam snajder
sve po meri krojim - Ne vidis ti vise ni prst ispred nosa a kamoli da krojis...
svim zenama
na usluzi stojim - Za sta? Da im doneses kese iz prodavnice ili sa pijace?

Dodji, dodji, mala
da ti uzmem meru - Ti ces nekome meru da uzmes?
veruj, veruj meni
starome snajderu. - Jadna je ta koja tebi ukaze poverenje...

Ja po, ja poznajem
pos'o u nijanse - Nemas ti pojma ni sta su nijanse ni sta  treba da radis...
gde ja, gde ja krojim
drugi nema sanse. - Toliko si brz da drugi ne mogu na red da dodju...


Mini, mini suknja
u modu se vraca - Kakav zakljucak...Alal ti vera modni kreatoru...
manje, manje posla
kad je suknja kraca. - 2 + 2  = 4....Bravo Boro genijalcu...



pesma :Milicijo puske na ramena



Kupovo sam zeni
zeni sto je htjela - Prva greska...
al' je ona ipak pobjegla iz sela
pobjegla iz sela.- Lepo sam ti rek'o da njoj ne treba pokloni...Treba joj nesto konkretno...

O, o, kako to
o, o, zasto to ? - Shvatices....Samo razmisljaj...


Ref:

Milicijo, puske na ramena
u potjeru, pobjegla mi zena. -Bas ce milicija da trazi tvoju zenu u ovo vreme kriminalaca...

Odevo sam zenu
zenu kao damu - Odevao si je za drugoga...
al' sam kucu cesto
zaticao samu. - Dok je ti oblacis...Drugi radi radnju...

O, o, kako to
o, o, zasto to.- Prst na celo Boroooooo...


Vjerovo sam uvjek
u zenine suze - Gresku za greskom pravis...
dodje neki djavo
pod svoje je uze. -Nije djavo...Vodoinstalater je to...

O, o, kako to
o, o, zasto to. - Trebao si sam da popravljas vodokotlic...


pesma:Cica drljo


Kazi mala sta ti fali - To sto njoj fali ti nemas...
ima cica da nabavi - Ima stvari koje se ne mogu kupiti...
nece cica da se prlja - Ako se ne zaprljas neces ni da ...hmmm....
hoce samo da se drlja. - Odavno je proslo vreme tvog oranja...

ref:

Cica drljo, cica drljo
cica drljo, pa nadrljo. - Pre drljanja je trebalo da pogledas u licnu kartu,da se podsetis godine rodjenja...

Kazi mala sta te boli - Boli je dusa sto tebe slusa...
ima cica da otkloni - Ti si neki majstor ? Aaaaa?
nece cica to da mrlja -Mrljao  bi ti...Samo kad bi bio u stanju...
hoce lepo podrlja. - Samo ti nju obuci...A za drljanje ce se vec naci neko...

Kazi mala svoje muke - Da neces i da joj bajes ?
ima cica zlatne ruke - Samo su malo ogrubele...I tresu se malkice...
nece cica tu da srlja - Ne lazi...Zaleteo si se kao sut ovan u trulu dasku...
hoce slatko da podrlja. - Ne peteruj sa hvalisanjem...Kad bi neka tebe cekala na drljanje zarasla bi u korov...

"Nije  stvar u tome ko peva neku pesmu...Nije stvar ni u tome ko je osmislio i napisao....

Ama ljudiiiiii, sto je bas nama zapalo da slusamo ...???"

Нема коментара:

Постави коментар