субота, 25. децембар 2010.

Analiza -7 ...

Selma Bajrami je ostala na zadnjem mestu za analiziranje pesama...Posle nje cemo o nekim drugim stvarima da pricamo...

pesma:Farmerice



Daj, ne foliraj, daj, ne miniraj - Opa..Eksplozivi....
atmosferu, partybreakeru - Uffff...Neki moderni izrazi...
popij koju kap i opusti se - Nekad se to zvalo napijanje...Sad je opustanje...
pa kraj mene lijepo smjesti se. - Kraj tebe pa u  ...

Kao dezert dolazim ti ja
da te sladim sve do jutra. - Vidi male sto je napaljena...

Ref.
Tvoje mi farmerice govore u mraku - Nisu to obicne farmerke...To su iz Novog Pazara...
da dugo usamljen si il' u losem braku - Sad mi jos reci da se to vidi po modelu farmerica...
ako me fino, fino zamolis - Bas i to mora...
poljubicu te tu gdje volis. - Ajde da se kladimo da unapred znas gde voli da ga poljubis...

Tvoje mi farmerice sapcu, moje milo - Nisu to farmerice Selma... Prdnuo je..
da ti ovako dobro dugo nije bilo - E ako i to vidis onda mora da su mu tesne farmerke...
da ti jako, jako godi to
taj put u nepoznato. - Put u nepoznato...Pa zar nije rajfislus na farmerkama uvetira za "Carobnu frulu" ...

Daj, usudi se, daj, uzbudi se - Sta ima da se vise uzbudjuje...Vidis valjda da ce da eksplodira...
gorki seceru, partybreakeru
popij koju kap i opusti se - Opusti se...Sve ce Selma sama da uredi...
pa kraj mene lijepo smjesti se. - Sedni ti na ledja ostalo ce samo doci na svoje mesto...Kao slagalica...

Kao dezert dolazim ti ja
da te sladim sve do jutra. - Bice ovde svasta koliko vidim ja...

Ref.

Daj, ne foliraj
daj, ne miniraj. - Gotovo je sa foliranjem i miniranjem...Kratak  mu fitilj bio...Eksplodirao je...


pesma: Tijelo uz tijelo -


Zivim a osjecam da nisam ziva - Izmeri temperaturu...
jedne sam noci tvoja bila - Samo jedne ?
i mjesto da se kajem
pola zivota dajem
da bih te opet ljubila.-Mora da je bilo dorooooooo...

A ljubav, s najboljim prijateljem tuga - Otkud ti ideja za tako nesto ?
nema ni ljubavi ni druga - Ukapirala si znaci?
a bas te vidjam cesto
ovo je malo mjesto
da bih od tebe pobjegla. - To je najgore...Plitak potok a voda duboka...

Ref.
Tijelo uz tijelo kad smo pripijeni - Varnice izbijaju...
iste su misli i tebi i meni - Kakve misli... Tela tu sama govore...
nisam ti rekla hajde me ozeni - Nemoj ni da pricas...
zelim samo isto sto i ti. - Samo sex...Ostalo nije bitno...
(ono malo ljubavi)

Tama, tako mi prija ovih dana - Stidis se necega ?
svi oko mene a ja sama - Muka je to...Bas mi te zao...
jedni mi ljubav nude - Ljubav ? Zasto kazu ljubav a misle na sex?
drugi bi da mi sude - To su perverznjaci...
sto samo tebe zelim ja. - A oni bi...Ovi drugi...Da prave grupnjak...

A ljubav, s najboljim prijateljem tuga
nema ni ljubavi ni druga
a bas te vidjam cesto
ovo je malo mjesto
da bih od tebe pobjegla. - Nemas gde da bezis iz svoje koze nego pojedi corbu koju si sama skuvala...

pesma:Zena sirena


Zena, zena, zena sirena - Kao vanzemaljci..Svi pricaju a niko video nije...


Predjelo hladno nesto za pice - Cista navlakusa...
spremi veceras zestoko bice - Zar je dotle doslo ?
ove ce noci ludnica biti - Pijenje jedenje i po astali kacenje...
da ces je pamtiti. - Sve zavisi ...Sve zavisi...

Rodjena sam tijelom sirene - Rodjena jesi..A za telo sirene se pobrinula estetska hirurgija...
krv mi vrela tece kroz vene - Posle zestokog pica i planirane akcije ne moze da bude hladna...
pitanje jedno u zraku visi
da li si musko ili nisi. - Ako visi...Sigurno nije musko....

Ref. 2x
Radi mi radi, radi sve sto znas - Svasta zna...Ali mu treba asistent...
nek' me zaboli briga me da znas - Moze znaci i extremno...Lanci ,katanci i ostale gvozdjurije...
nista ne moli budi musko bas - Sta ce da moli kad mu se servira na tacni...
zelim sebe da mi das.- Sebe ili ces se zadovoljiti i samo delom...Nekim...

Zapali svijece, zavjese spusti- Pazi da te ne vidi neko sa ulice...
neku laganu muziku pusti - Ne izvoljevaj mnogo...
ove ce noci ludnica biti
da ces je pamtiti. - Pali svece,navlaci zavese,pusti muziku...Jos da ti usisa stan i sigurno ce dugo da pamti...

Нема коментара:

Постави коментар