четвртак, 23. децембар 2010.

Analiza -5 ...

Evo i Jece...Karleuse...Plasticne,naduvane,uobrazene...Smisao za pevanje ima koliko i Ultra Boban za plivanje...

pesma: Bas je dobro biti ja


Bas je dobro biti ja
ni sa kim se ne bih menjala. -Pitas li se da li bi se neko sa tobom menjao?

Svaki dan po kaficima
pijem kafu sa mladicima - To je domacica...Alal vera...
po buticima vucem se
po sto puta presvucem se. - Toliko se ne presvlace ni oni sto rade u rudniku...


Ref.
O, bas je dobro biti ja
bas je dobro biti ja
ni sa kim se ne bih menjala
bas je dobro biti ja. - Ne daj boze da se to desi...

O, bas je dobro biti ja
bas je dobro biti ja
i kad bih se opet rodila
ja bih opet bila ja. -Nemoj da pricas...Veliku misao si rekla...Nema sta...

Bas je dobro biti ja
ja bih opet bila ja. - I bolje je tako.Mali je svet da se pojavi jos jedna ti...


Ja nikada ne propustam
nijedno desavanje - Taman posla da propustis da se izreklamiras...
ja izlazim onda kad
kad svi krenu na spavanje. - Nocni rad je uvek bio vise placen...


Dobro jutro
izvolite vas peti dupli espreso - Rasonicu uzmi...Najbolje za mamurluk...
svuda te ceka mesto
bas ti je dobro, sestro - Znaci sestro...Zele te znaci...
od stana do kola Dolce Gabbana - To je danas...Sutra ces na buvljak...
Cavalli od kola do stana
i tako svakog dana. - Samo se ti reklamiraj dok obican covek jede u narodnoj kuhinji...

Dobro vece, idu za vas Moet Chandon - Cuti seljanko,kad i ne znas sta si narucila...
izvinjavam se, pijem samo Don Perignon - Evo sad ce da ti natoce u Sicevacki podrum..
druge sve bi dale za minut na mestu tvom - Slomise noge trceci...
jer gde god ti se pojavis, tu nastane lom.- Uvek su postojali mali bolesnici koji posmatraju velike bolesnike...


pesma:Iide maca oko tebe


Ti si, sreco, pravi muskarac - Jel si dobro proverila?
pogledom svaku skidas - Pravi madjionicar...
samo tesne majice nosis - I to je tebi muskarac..A oblaci se kao curica...
ti, sreco, sam na sebe otkidas. - Narcis znaci..

Mislis da su sve zene tvoje - Misli on i takve kao ti...
igrackice na navijanje -Ako nisu na navijanje onda su za na*ijanje...
mislim da si stvarno zasluzio
jedno malo odbijanje. - I bas ces ti da ga odbijes...Ne blamiraj se..

Ref.
Ide maca oko tebe - Pazi da te ne zaj**e...
pazi da te ne ogrebe - Koliki su ti nokti mogla bi i oko da mu izvadis...
pali, mali, sa ovog sveta - A ja mislio da je vanzemaljac...
s tobom sam dok imam cigareta.- Znaci samo si zbog pusenja sa njim?

Ide maca oko tebe - Dokle ces vise da obilazis...
pazi da te ne ogrebe - Opet pretnje...
pali, mali, nisam mala - Sa tolikim stiklama...Bilo bi cudo da si mala...
ja bih se s tobom samo igrala - Pa i on bi da se malko poigra...
poigrala, igrala, poigrala
igrala, poigrala, igrala. - Igraces se dok bude cigara...A sta ces posle ?

Ma, dobar si u dusi ali - Sta ali...Pocinje da te gusi?
ha, ha, ha.- Sta bi... Misila si da je 100 s...


pesma:Pregorela


Preterano sita svega - Doslo znaci do kraja...
za svoje godine - Trebala si ranije da pocnes sa plastificiranjem...
kao da sam cizmom stala
na prst svoje sudbine. - Nije to prst sudbine...Stala si u kucinu kaku...

Mlado lice kakva marka - Marka - Silikon trade...
ucini ti se to
pogledaj mi samo oci
u njima je godina sto.- Ne poturaj majku...

Ref.
Pregorela, a samo sam jednom volela - Samo jednom ???
pregorela, a samo sam jednom gorela - Sve ostalo su te ispalili znaci ???
za svoje godine

Preterano svesna svega
za svoje godine - Cega si ti svesna kad ne znas gde su suplja?
ko djavo od krsta bezim
ja od svoje istine - I tebe strah od groblje ???
to sto mozda hoces celo
vec je naceto - Ihaaaaa...Od kad si ti to nacela...
to sto mislis da je sveto
odavno je prokleto. - Sta da misli...Po autoputu se vidi koliko je koriscen...

Ref.

Kad dodirujem, ne dodirujem - A sta onda radis majke ti ?
svaka koza me hladi - Nista novo nisi izmislila...
ti me zagrli, srce poslusaj - Kazi lepo da ti stavi glavu na grudi da oseti nove silikone...
reci da li jos radi
reci da li jos radi. - Ne radi...Ne radi...Ne radi...Biiiiiiiiiiiiiiip...

Нема коментара:

Постави коментар