уторак, 19. октобар 2010.

Govorila je...

Sedim ja tako i slusam sta Vanda ima da kaze...A ona sipa kao letnja kisa...Nikako da stane...

-Sejacino jedna...Ja sam ti otvorila oci...Ja sam te izvela u svet i pokazala ti isti...Da nije mene i mojih bio bi niko i nista...Samo ti odi od  mene...Vratices se treceg dana na kolenima....

Mislim ja u sebi:

-Ja mozda jesam seljak ali se time ponosim.Moja je dusa cista i misli neiskvarene.....Oci su mi otvorili roditelji na taj nacin sto su  me vaspitali kako treba...Na put sam sam izasao i on me naucio svemu.Jedino sam propustio lekciju kad se govorilo o tome da ne treba da upoznajem zene tvog tipa ....Da nije bilo tebe i tvojih ja bih sada bio covek a ne otirac za noge....A to da cu da se vratim  treceg dana ako odem od tebe....E taj film prestao da se prikazuje u moj bioskop,tako da neces moci da ga odgledas....

Mislim se i mislim....Sta da radim...Gledam onu decicu i zao mi ih...Ali jos mi je zalije da odrastaju sa roditeljima koji se svadjaju svakog dana...Zar je to primer za decu???.Zar na taj nacin treba da sticu zivotna iskustva???Ne...Bolje neka oni odrastaju sa jednim roditeljem a bez slusanja svakodnevnih svadja...Ko je tada mogao i da pomisli  da se u  telu majke koja je  tu decu donela na svet krije  zlobnica iz Spanske serije....

A Ultra Boban??? Ultra Boban  cuti i ceka kap koja ce da prelije casu....

Нема коментара:

Постави коментар