уторак, 19. октобар 2010.

Uloge

Kao i svaka prica i ova  moja ima svoje likove.Evo sad cu da Vam ih predstavim:

-ja-Ultra Boban-ime sam izabrao zato sto mi se pesma jako svidja a i sadrzaj me podseca na neke stvari,

-moja supruga-Andjela-zato sto je ona moj andjeo,

-sin iz drugog braka-Denis-zbog velike slicnosti,

-sinovi iz prvog braka-Gaja i Vlaja-uvek spremni da naprave stetu (cak i kada za to ne postoji razlog),

 -moja bivsa zena-Vanda -zbog karaktera,

-njen otac-Beli -asocijacija.....nista bitno,

-njena majka-Aska -zbog karakternih osobina,

-moj (sada pokojni ) otac-Ivica -uvek je voleo da njuska i sve zna,

-moja majka-Vojka-vecito neobavestena,

-svi ostali saradnici neprijateljske strane -navijaci-zato sto nemaju nikakvu korist od pravljenja stete ali istu prave u izobilju .

Eto to su likovi koji ce se pojavljivati u celoj ovoj prici.Naravno bice tu i drugih elemenata ali njih cemo zvati jednostavnim i pravim imenom-sudije


Нема коментара:

Постави коментар