уторак, 19. октобар 2010.

Nekada nisam bio....sada sam andjeo...

Nisam ja neko ko napada zenski rod jer je pokvaren.Ima na ovom svetu divnih zena.Moja prva zena nije pripadala toj grupi.

Sta da radi muskarac kad ne dobije ni trunku od onoga sto zasluzuje ili ocekuje?
-Razocara se...

E  tako sam se i ja razocarao....Kad nisam nasao ono sto mi pripada u sopstvenoj kuci trazio sam na drugim mestima...Iskreno da priznaam....Nalazilo se dosta toga...Vremenom je preslo u zavisnost...Stalno trazis...Menjas....Nista od toga nije trajno....Sve su to samo prolazne avanture i prikrivanje....Sve je to prolazno...Ali meni je i to bilo nesto....Kuci nisam imao ni toliko....

Mislite da  ona to nije primetila?
-Varate se...

Zena prva primeti kad je muz prevari...Pitanje je samo da li to moze da dokaze....

Video sam ja u svojim mislima i snovima savrsenu zenu za mene....Stvorio sam sliku o njoj....Samo je trebalo naci tu zenu...Zbog te zene iz sna sam bio spreman na sve....Da promenim zivot....Da se predam njoj u potpunosti.....

Grom iz vedra neba...Pojavila se tamo gde sam se najmanje nadao i kada sam se najmanje nadao...To je ona....Predajem se njoj...Kraj je sa avanturama...Kraj je sa  zivotom zasnovanim na lazima....

Zbogom  noci........Dobro dosla zoro.....

Нема коментара:

Постави коментар