понедељак, 25. октобар 2010.

Prevare+lazi

Sve zalbe koje je Vanda ulozila su imale sadrzaj koji ne bi ni dete predskolskog uzrasta napisalo.Medjutim na to niko nije obracao paznju.Sve te zalbe su imale pocat advokateske kancelarije.Bile su pune uvreda i lazi...

Kad je Ultra Bobana izdalo strpljenje on je sve te zalbe odneo u advokatsku komoru i pitao da li je moguce da jedan advokat napise tako nesto.Rekli su da ce ispitati slucaj.

Par dana posle toga zazvonio je telefon.Sa druge strane je bio advokat ciji je pecat bio na Vandinim zalbama.Dao je objasnjenje Ultra Bobanu:

-Dragi prijatelju.Zvali su me iz advokatske komore i ja sam morao da se spasim (da mu ne bi zatvorili kancelariju) na taj nacin sto sam izjavio da te zalbe nisam pisao ja  a da se moj pecat nalazi na njima zato sto su ga  u mom kratkom odsustvu iz kancelarije na zalbu stavile stranke koje su tog momenta bile kod mene.

Inace istina je sledeca:

-Zalbe je napisao moj stari prijatelj,sada dvokat u penziji,a Vandin je poznanik/rodjak...Posto on nema pecat ja sam mu pozajmio svoj da bi zalba imala neku zvanicnost.Inace zalbe nisam ni video ni citao.

Probao je Ultra Boban da kontaktira tog advokata u penziji.Dobio je samo psovke i pretnje.Probao je da kontaktira i Vandu.Da joj objasni da zbog toga sto je uradjeno moze da nagrabusi neduzan covek (advokat koji im je pozajmio svoj pecat).Nikakvog efekta to nije imalo...Znala je Vanda da su njene veze jace od pravde i zdravog razuma.Terala je dalje po svome...

Posle bezbroj rocista,zalbi,prevara,obmana i mucki na kraju je resenje postalo pravosnazno i Ultra Boban je mogao da otpocne novi zivot.Zivot u kome nece biti Vande....Sto je najbitnija stavka u svemu..

Нема коментара:

Постави коментар