уторак, 19. октобар 2010.

Sta se desava?

Kada covek prestane da voli nekoga?

 Ima li neki znak koji odredjuje kad je prestala ljubav?Jel ljubav stvarno postojala?Hiljadu kada,zasto,kako....Mozda se to desilo onda kad sam shvatio da ona nije ona prava.Mozda kad je pocela da smatra seljakom.Od toga je sve pocelo.Ja dete sa sela a ona tatina cerka iz malog gradica.Moji roditelji bedni prodavci robe na pijaci a njeni sluzbenici u drzavnim firmama.Ja bez ikoga u porodici sa zvucnom titulom a ona sa bratom koji je veciti student gradjevine.Hmmmmm.....
Naravno to  sto sam ja seljacko dete nije nikakva smetnja kad treba staviti ruku u dzep i izvaditi pare iz bilo kog  razloga.
A mozda sam pogresio sto sam se ljutio kad je htela da sama izlazi u grad?Da seta sa drugaricama?Mozda sam pogresio sto su mi zasmetale slike bivseg momka koje je ponosno pokazivala kad god joj se ukaze prilika?Hmmmmm.....
Sta da radim.Ja sam dete sa sela.Nisu me mama i tata vaspitali da tako  masem slikama bivsih devojaka svojoj zeni ispred nosa.Nisu me ucili da kad se ozenim idem sam u kafanu i tamo ostanem do jutra sa drugarima.
Mozda sam pogresio sto sam presao preko mnogo stvari u cilju odrzanja veze?Mozda sam pogresio sto sam pokazao detetu kako se po povratku sa posla oprasta sa  svojim prijateljem?
E to je bila kap u punoj casi.To je bio momenat definitivne odluke.Vise nije bilo mogucnosti da se zmuri.Tada se stavlja tacka na celu pricu.Seljak ostaje seljak,ali sa  dostojanstvom  a gradska devojcica ostaje sama...

Нема коментара:

Постави коментар