уторак, 19. октобар 2010.

Ko sam ja???

 Ko sam ja?

Obican covek kome je dovoljno malo paznje i ljubavi da bi bio srecan.E bas na to neprijatelj zeli da mi oduzme pravo.

Nekada sam je mozda i voleo.Nekada....Kratko je trajalo...Brzo sam shvatio gresku...Ali dosla su deca...Podneo sam zrtvu...Cutao i trpeo dok se moglo....Ali vise nje moglo ni tako...

Zamislite osecaj coveka koji se vrati kuci sa posla i umesto pozdrava (o poljupcu da i ne govorimo) saceka  ostri glas sa naredbom:
-Treba mi **** para da kupim ****

Zamislite osecaj coveka koji kad ode u krevet sa sopstvenom zenom umesto neznosti dobije okrenuta ledja i opravdanja u stilu -sto bas sad,boli me glava,dosadan si....

Zamislite te osecaje...Ja sam ih dozivljavo nekada....Ali vise ne....

Pojavila se ONA.Obasjalo me sunce.To je to o cemu sam mastao,sanjao....Donela je radost u moj zivot...Unela mir...Napravila od mene coveka za primer...Podarila mi zlatnog sina....Hvala joj na svemu...

Ali nasa sreca i sloga smeta neprijatelju.On bi da to unisti.Besan je neprijatelj jer je izgubio dragocenog zarobljenika....

Нема коментара:

Постави коментар