субота, 6. новембар 2010.

Kontakt

Kad se Andjela vratila i ispricala Ultra Bobanu sta se desilo ispunile su mu se oci suzama.Smatrao je da deca nisu do krajnje granice.Medjutim nije bilo tako...

Pokusala je Andjela da nagovori Ultra Bobana da napravi profil na fejsbuku i da ih kontaktira.Nije hteo jer on tamo ne ide,ne voli taj sajt.Napravila je ona,pronasla decu i zatrazila njihovo prijateljstvo.U pozivu za prijateljstvo je poslala Andjela deci adresu preko koje mogu kontaktirati oca...Nikad ga nisu kontaktirali...

Gaja je tri puta odbijao poziv.Vlaja je odmah prihvatio.Prvi put kad se javio shvatio je Ultra Boban da  taj razgovor nece nigde da odvede.Sve se svelo na ovo:

-Zar mozes sada da nas nazoves svojom decom posle toliko vremena?Kako te nije sramota?Upao sam u neku guzvu,posalji mi malo para ali da niko ne zna.....

Posle nekoliko dana javio se i Gaja.Bio je jos ostriji od svog brata.Odmah je krenuo u napad:

-Treba da te bude sramota.Ko si ti da me sada zoves svojim sinom?Zasto se nisi javljao toliko vremena?Uplati nam pare pa cemo onda pricati....

Tada je Ultra Boban shvatio da se sve vrti oko para.Nije pokusavao da deci objasnjava sta je i kako.Ko je tu kriv a ko nije.Rekao im je da ce o tome pricati sa njima kada bude dosao u Srbiju.Sto se para tice rekao je da ce ih uplatiti istog momenta kada sud odredi koliki je iznos.

I jos je rekao:

-Draga deco,koliko vidim vama nije stalo do oca nego do para.Kad budete uzeli pare,nemate nikakvog razloga da me trazite vise.Ali za svaki slucaj se konsultujte sa majkom pa ako imate i mrvicu ljubavi prema ocu i ona vam dozvoli,a vi zelite-javite se.Ja sam za Vas uvek-Vas otac.

Bilo je tesko Ultra Bobanu sto je morao tako da napise.Ali tako je mislio,tako misli i nije zeleo nikoga da obmanjuje.Posle tog kontakta je samo jednom stigla poruka od Gaje:

-Brzo cu ja tamo a vi vidite sta cete.

Posle je stiglo i opravdanje da nije u pitanju pretnja....bla....bla...bla...

Нема коментара:

Постави коментар