четвртак, 3. март 2011.

Dadilja...


Blizu našu kuću imalo 'edni nasi rodjaci.Oni su imali m'lečku dečicu a rabotili su obadva...Desi se da im se razbole starci,oni treba da idu na rabotu a nema koj da im čuva decu i oni dojdu kod moju Rosku pa ju pitaju da nekolko d'na pričuva decu a oni ce da jo' plate...Roska pristane...I takoj oni odma jutred'n dovedu decu...
Roska i ja smo se dogovorili da ona čuva decu a ja da rabotim sve što treba okol stoku,po dvor u polje...Sve je bilo u najbolji red...Medjutim kad je doš'l pijačan d'n Roska kazuje.

-Lepojo...Trebalo bi ja da idem na pijac...Imam da prodadem jajca,sirenje a imam i da kupim neke ženske rabote...Ti toj ne možeš...Uzni ti pričuvaj decu...Ja ću da požurim...

 Ja budala pristanem...Mislim da su deca m'lečka i da nista ne može da se loše desi...Isto kao kad isteraš jaganci na pašu...Pustis i' da pasu a ti sediš u ladovinu i pušiš cigaru...Opasno sam se zaje*al...Ni deca više nisu kao što su nekada bila...
Mislel sam ja de nema da se dignu do pladne iz krevet...Oćeš...Mislim da Roska neje stigla ni do kraj selo a oni su izbuljili kao nagaženi:

-Babaaaaaaa....Oćuuuuuu babuuuu!!!!Gladan saaaaaam!!!!!

Onoj drugo:

-Mamaaaa.......Oću piškiiiiiim!!!!!!

Jaooooooo!!!Šta mi je ovoj trebalo???Krenem ja u akciju...Onoj što mu se moča turim na nošu dok da oblečem onoj drugo...Dok mu ja oblečem pantalone ono sturi majicu...Ja mu oblečem majicu ono sturi čarape...Nekako se izborim na jedviti jadi...Puštim ga da lazi a ja turim tiganj na šporet da im ispržim jajca....Uznem 'ednu panicu,u nju razbijem jajca i taman kad sam poš'l da i' sipem u tiganj pogladam kakvo rabote deca...Jaooooo...Šlog ima da me udari....Onoj što sam oblekal uzelo štrokavu šolju od kavu pa grebe pomije iz kovu i pije...Kako sam potrčal da ga pom'knem ja zakačim u onuj panicu sas jajca i rasipem ju na patos...Uuuuuuffffff...Uznem metlu i djubravnik  i počnem da zbiram onaj jajca i kako sam klekal na kolena pogledam onoj što sedi na nošu...Leleeee- jaoooooo...Nabutlo obe ruke u nošu...Dok sam stigal do njega ono je izvadilo ruke i razmazalo po obrazi...Uuuuhhh...Uuuuuhhh...U taj momenat osetim da nešto smrdi...Zagoruje tiganj što sam turil na šporet...E tuj mi mene izgori osigurač...Sklonim onaj tiganj od šporet pa krenem u akciju...
Unesem korito za kupanje pa obe deteti turim unutra i izmijem.Oblečem ji kako treba...Donesem koš sto nosim slamu u njega,izvrtim četri rupe na dno,koš vržem sas dva konopca za gredu,pa onuj decu turim unutra a noge im prom'knem kroz rupe...Dok su se oni takoj klatili,ja saberem onaj jajca od patos,pometem,operem tiganj,operem nošu a onda uznem dva komata leb...Na tija dva komata im namažem maz,m'lko posolim,turim alevu papriku i dadem im u ruke...Da ste samo mogli da vidite kako ubavo jedu i umeju da budu mirni....
A ja???
Svarim si kavu,sipem rakiju i sednem uz astal pa takoj sačekam Rosku da se vrne...

Nauči što nisi znao:

(moča-piša;panicu-posuda;štrokavu-prljavu;Nabutlo-naguralo;vržem-vežem;komata-parčeta;maz-mast)


Нема коментара:

Постави коментар