понедељак, 14. март 2011.

Svadja...


Tam'n kako sam i racunal...Surčina svinja je se oprasila strogo na vreme...Isti d'n kad je se oprasila on je se pojavil na našu kapiju.Odma se videlo da mu nešto neje po volju...Kosa mu stoju uzbrd kao da ga je udarala struja...Otvorim mu ja kapiju i oknem ga da sednemo,da popijemo kavu i po neku rakiju...Pristade on...Čim smo sedli i počeli da sipujemo on krenu da me napada:

-Kako te neje sram...Rek'l si mi da je tvoj vepar odličan...Da će sve da bude kako treba...Upropastil mi je svinju...Ona se do s'g neje prasila...A on s'g da napra'i ovoj....I još sam ti platil...Treba da te je sramota...Ima da te tužim...I pare da mi vrneš...

Ja gledam u njega i usta ne otvaram...Ne znam kakvo treba da kazujem ...Ne znam ni od kakvo se raboti...Pustim ga ja da se on dobro istrese pa ću da ga pitam:

-Dobro Surčo...De s'g da mi kažeš kakvo je se desilo...

Leleeee...Kad se on nakostreši...Samo sto neje ripnul da me bije...

-Šta kakvo je se desilo!!!Ti se pra'iš da ne znaš kakvo je se desilo!!!Ja imam tuj jednu svinju a ti takoj da mi napraiš!!!Ima da najdem svedoci da si me prevaril i ima da te tužim!!!

Vidim ja da je djavol odnel šalu al' i dalje ne kapiram od kakvo se raboti.U toj moje razmišljanje izlete Roska iz kuću.Kad je videla Surču onakoj nakostrešenoga ona je s'vatila da nešto neje kako treba i odma ga napade:

-Kakvo je bilo Surčo?Kakvo ne valja?Ti li si doš'l u moju kuću da se svadjas sas mojega muža???'El pričaj kakvo je 'el vataj put pod noge...!!!

Tuj se Surča m'lko trže...Kao m'lko omeknu pa kazuje:

-Kako me toj pitujete???Pa onolko smo vlačili svinju da ju dovedemo kod vepra,onolko jurenje po obor,onolko zaripuvanje....I ???Kakvo se desilo na kraj???Oprasila samo dve praseti!!!

E t'g mi je postalo jasno zašto je besan...On je izgleda mislel da će prvopraskinja za 100 dinara damu oprasi celu farmu...Počnem ja da se smejem...Roska mi se pridruži...A na Surču plamen izbiva na oči...
Popi onoj sto je imal u čašku,diže se i izjuri na kapiju a uz put oka:

-Nema na ovoj da se završi!!!Ne znate vi još koj je Surča!!!Ima da me zapamtite!!!

Nauči što nisi znao:

(vlačili-vukli)


Нема коментара:

Постави коментар