уторак, 8. март 2011.

Fina žena na šalteru...


Kad su mi ljudi pričali ja nes'm tel da im verujem...Da je tolko zajeb*no da izvadiš ličnu kartu el pasoš...???Ja sam mislel da me podje*avaju...Medjutim došlo vreme da i men treba pasoš...Oću da idem u Bugarsku da kupim na dete nove dreje,'aljine za Rosku,za men pantalone,m'lko salame,kobasice...Spremim ja sve kakvo mi treba i otidnem da vadim pasoš...Kako sam se provel i kako sam prosto doš'l do njega s'g cu vi opričam...
Ulegnem ja u kancelariju gde se izdavaju pasoši i vidim da na šalter nema nikoj pa odma prijdem...Iza šalter sedi edna snajka i seče nokti...Uljudno ju pitam el se tuj vade pasoši...Kako me je pogledala ja sam se precepil od stra'...Kao da sam jo pobil sve najmilo...Naljutila se što sam ju prekinul u sečenje nokti...Vrlji onej makazice pa poče da me ispituje.

-Jel ste doneli sve potrebne dokumente???

Ja klimnem sas glavu...Ona nastavlja sas pitanja a ja samo klimam (kakvo da rabotim kad sam sve spremil-sve imam što mi treba)...

-Imate li izvod iz knjige rodjenih?
-Imate li izvod iz knjige venčanih?
-Imate li ličnu kartu-vazeću?
-Imate li Uverenje da niste osudjivani?
-Imate li uverenje da se protiv vas ne vodi istraga?

Ja samo klimam a ona nervozna što sve imam poče jos brže da me ispituje...Rešeta kao sas mitaljez...

-Imate li uverenje iz poresku upravu,uverenje od šumara,uverenje da vam je dete vakcinisano redovno,potvrdu iz banku,zahtev na 6 strana,potvrdu iz zadrugu da ne dugujete,potvrdu od veterinara da vam je ker vakcinisan,uverenje od lekara da ne  bolujete od neku zaraznu bolest,4 slike u veličini 3,72 x 5,04,potvrdu iz mesne zajednice da niste u svadji sa komsijama,uverenje iz vojnog odseka da ste odslužili vojni rok,potvrdu potpisanu od strane dva svedoka da ne verujete u babe vračare,priznanicu da ste uplatili za ***,***,***,potvrdu iz socijalnog zavoda da ne pijete,uverenje da redovno glasate na izborima,uverenje da ste član vladajuće stranke...

Nikako da se zaustavi onaj žena...A ja samo klimam sas glavu kao konj na prazna jasla...A kosa mi se diza kao da me neki eletricitet  drma,i neki ladan znoj počinja da me izbiva po grbinu...Možda bi još ćutal al' snajka nastavlja...

-Jel imate potvrdu iz crkve da se pravilno krstite...???

E tuj mi je prekipelo...Čuknem ja u onoj staklo što me razdvaja od tuj besnu snajku...Ona podiže glavu i kad me je videla onakoj nakostrešenoga verujem da jo je sve bilo jasno...Za svaki slučaj,pitam ja nju:

-Jeli snajke,da te nesto pitam?Ako ja s'g otidnem do frezu što sam ju parkiral ovde napolje i uznem železnu vilu...Pa dojdem ovde kod tebe i iskršim ti sas nju obe ruke i obe noge...Jel će da ima koj da ti seče nokti el ceš sama da možeš???

Fina neka žena...Za 15 minuta mi je završila pasoš...

Nauči što nisi znao:

(Uljudno-pristojno;Vrlji-baci;grbinu-ledja;železnu-metalnu;iskršim-izlomim)


Нема коментара:

Постави коментар