недеља, 6. март 2011.

Moderne snajke...


Sedimo ja i Stojan ednu večer pred kuću...Zajašili smo trupci,dosipujemo rakiju u čaške i pričamo kako su se mlogo stvari izmenile u zadnje godine.Nesmo se mi zamučili da razmišljamo od nešto ozbiljno...Mi smo došli do zaključak da su se u zadnje godine žene mlogo promenile.Imamo mi u naše selo dosta mlade snajke,pa takoj s' vreme na vreme vidimo kakvo rabote sas decu i sas muzevi...Toj što one s'g rabote u naše vreme neje bilo...
U naše vreme,kad smo bili m'lecki...Mi smo išli štrokavi,drljavi i icepeni non-stop.Matere su ni kupale za slavu i vašar i mokrili smo se ako ni kiša negde uvati...I pogled ni kakvi smo...Kao dren smo zdravi...
A ovej dan'snje matere!!! Leleeeeeee!!!Dok je dete prdnulo one ga presvukuju.Miju ga svako jutro i svaku večer...Ajde sto miju decu nego im i uši č'čkaju svaki put kad ji izmiju...Strašno...Ako je se dete slučajno zakačilo na ekser i m'lko zacepilo drešku one toj odma vrljaju i trče da kupe drugu...Nema da uznu iglu i kon'c pa da toj zakrpe...Svaka dan'snja mater je ubedjena da njojno dete mora da preleže svi bolesti što i' ima u onuj cinklopendiju...Ako slučajno i ne preleže neku boles' one ga vode kod doktura da ga šprica za svaki slučaj...
Jedino je sreća što svako dete ima samo po jednu mater...Ne daj Bože kad bi imalo po dve el poviše...Pa koj bi mog'l tolko mijenje,presvukuvanje i špricanje da izdrži!!!!
Kad smo se mi ženili,znalo se...Ženiš se  i ženu dovodiš dom...Ti si gazda i ona ima teb' da sluša...Ako ona nesto počne da se zamlaćuje el ne  daj Bože da švrlja po selo...Odma jo kupuješ kartu u jed'n pravac do njojnu kuću...
A dan's........Leleeeeeeee!!!Dan's kad se neki oženi el ga prizete el mora da cvili pored ženu kao kutre kad ga našpicariš...Ovej dan'snje snajke su mlogo opasne...Ako im svekar el svekrva ne pogode kavu kako treba u 12 sati kad se dignu one se odma naljute i prete kako ce im sina odvedu u varoš...Sas muži se ponašaju kao kad su one glavne...Kao kad one nose pantalone (podosta nji i nosi)...I stalno su nešto besne,ljutite...Dan'snje snajke su besne i kad treba i kad ne treba....Za nji neje potreban razlog da se razljute na nekuga...Uopšte ne mora da se svadjaju sas muža a naljute se na njeg'...Pre neki d'n smo ja i Stojan išli kod Milisava (toj je naš komšija ,a oženil se pre 6 meseca)...Vrta se od rabotu pa videl mene i Stojana kovemo tarabe i pozva ni čovek na po ednu rakiju....Svi zajedno ulegnemo kod njega u kucu...Leleeeeeee...Da neje bil u pitanje prepek od krušku odma bi se obrnul i otiš'l bi si dom...Ovakoj sam moral da ostanem...Kad je izletela snajka iz spavaću sobu....Sva otekla od spanje...Besna...Besna...Kao ris..Kosa jo' stoji uzbrd kao na teraježa...Pa kad poče da oka  po Milisava...Besna na njeg a on čovek cel d'n neje bil u kuću...Čudo jedno...On se čovek naš'l u čudo...Ne zna kakvo da raboti...Osramoti ga pred komšije...Sva sreća te naide njegova mati...Nasipa ni rakiju i sede sas nas a Milisav otide sas snajku u sobu da se dogovore...Izlegal je posle m'lko galamu i godža tropanje u sobu...Toj što ga je udarila sas pikslu u glavu se ne poznava mlogo-mož' da se zamaskira sas kosu...
Sedimo ja i Stojan takoj...Pivkamo rakiju i mislimo se kolko smo mi srećni ljudi...Kad se u tuj našu diskusiju otvoriše vrata i na nji se pojaviše Roska i Zagorka...Odma smo munuli čaške u džep i zauzeli stav mirno ispred nji'...Izgleda i ovej stare počele da uče od mlade snajke...

Nauči što nisi znao:

(štrokavi-prljavi;drešku-garderobu; vrljaju -bacaju;oka-dere se;munuli-gurnuli)



Нема коментара:

Постави коментар