четвртак, 17. март 2011.

Ništa bez pomoć...


Nekol'ko nedelje je bilo mirno...A onda je počelo sve kao što je i bilo...Surča je preje*al pare što je uzel od mene i počel je ponovo da me uzima u usta...Kako je on pričal za mene toj ispada da nema gori čovek u celu državu od mene...Ja bi mog'l jos m'lko da trpim medjutim na Rosku je prekipelo.Otidne ona na gosti kod njojnu vamiliju i tam sretne 'ednoga čoveka što je nekaga bil medju glavni u našu opstinu.Mlogo pametan čovek.Dok su pričali od sve i svašta on ju pital za mene-kako sam,kakvo rabotim.I Roska uzne i požali mu se kako imamo golemu muku...Taj čovek obeća na Rosku da će prvi put kad ima vreme da dojde do nas i da proba da ni pomogne.
Prošlo je dve nedelje kad ete ga on na kapiju.Uvedem ja čoveka u kuću i dok smo sedli on odma poče da mi priča:

-Slušaj me prijatelju.Zakačil si se za najgorega čoveka u opštinu.Ja ima da ti pomognem da se ti od njega otkačiš i da te nikada više ne dira u život.Prvo ima mi da od njega uznemo praci.Ja ću najdem koj da i' kupi.Posle ima da otkrijemo sve što je rabotil na preje*otinu...Ima da ga izbrukamo da nema da sme ni u zadrugu da izlezne..

Ja samo gledam i slušam kako me savetuje Zarija.On je mlogo pametan  čovek i bil je mlogo važan u opštinu dok ga nesu zamenili sas nekuga koji je obecal da ce uvede televoni u naše selo...Televoni još nemamo a taj sto je obećuval je u zatvor jer je ukral pare od mesni samodprinos...Ali toj s'g neje ni važno...Men je bitno da je Zarija slobodan i da oće da mi pomogne...Mog'l sam ja da najdem  nekuga koj oće da pomogne...Al' tak'v bi mi samo uzel pare za ništa i nikada ga ne bi videl više...Zatoj ja gledam u Zariju kao u ikonu...Sve ja njega poslušam...Dadem mu pare za praci i posle nekolko d'na dojde čovek sas traktor i prikoličku i dotera praci kod mene u avliju...Ljudi moji....Posrećan čovek od mene neje imalo na svet beli ...Gledam ja onija praci...Došlo mi da i' zagrlim pa da otidnem da legnem sas nji u bačkalo...A oni...Kao da znaju...Vrte sas repovi i grokču-raduju se i oni što su otišli od zlotvora....
Posle nekolko d'na dojde opet Zarija.Kazuje.

-Prijatelju,iš'l sam po celo selo odokle je Surča,iš'l sam po okolna sela.Nikoj nema ništa ubavo da kaže za toga čoveka.Nagovoril sam predsednika mesne zajednice da zakaže sastanak...I da se pred svi ispriča kak'v je čovek Surča.Kad su ljudi počeli da pričaju kakvo sve on raboti i kako im je pretil da moraju da pričaju kako im on naredi on je odma pobegal od zbor i više ga nema da se meša sas ljudi.

On mi priča toj a ja ne znam od sreću kakvo da rabotim...Trčim pa grlim praci...Pa trčim grlim Rosku...Pa onda munem 'ednu rakiju pa otrčim pa zagrlim vepra...A izmedju sve toj grlim Zariju...
Ete takoj sam ja naje*aval zbog Surču i njegovu svinju i takoj sam  s'vatil da na  nas seljaci uvek treba neki pametan čovek da ni pomogne...Nikad se ne zna kad će te zbog neku glupos' pritisne golema muka...

Nauči što nisi znao:

(munem 'ednu rakiju-popijem jednu rakiju)


Нема коментара:

Постави коментар