недеља, 20. март 2011.

Maler...


Toj jutro je se od sobajle videlo da ce nešto da se desi.Čim sam se ja digal iz krevet a da petlovi jos nesu zapojali toj je bil loš znak.Izleznem ja na dvor,protegnem se,prozinem,prdnem i tam'n kad sam tel da pojdem u klozet po put proodi komšija Voja i kazuje:

-Pomaga bog Lepojo,kakvo će dan's da rabotimo???

Leleeeeee...Samo mi ješ ovoj trebalo...Pa taj Voja je tolki baksuz da se od njega varde i mačke da im put ne prejde.A on s'g men da pozdravlja sabajle...Da ne bi bil neuljudan ja mu odgovorim:

-Bog ti pomogal...

Obrnem se i brzo otrčim u klozet da se ne bi produžil razgovor pa da navlečem još veći belaj...Još dok sam klečal u klozet razmišljal sam kakvo će toj zlo da me stigne dan's....Ni da zamislite ne možete kolko mož' da ima malerozni ljudi....Maleri su počeli pre nego što sam mog'l da se nadam...
Dok sam se podizal iz klečeći polozaj osetil sam kako mi nešto mrda pod noge...Dok sam stigal da pogledam šta je u pitanje pukla je daska i ja sam propadal u rupu...U taj momenat sam se setil da je trebalo da poslušam Rosku i da ispraznim jamu...Da sam ju poslušal s'g bi bil ukaljan do kolena...A ovakoj sam utonul do miške...Tam'n sam pomisel da okam pomoć ,kad se setim da je mozda Voja još tuj negde blizu pa će se vrne on da me izvlači...Odustanem...Krenem sam da se koprcam...Na jedviti jadi se iskobeljam pa se prim'knem do kuću i nekako dozovem Rosku...Kad je izlegla iz kuću ona je tolko počela da se ceri da je m'lko valilo da se uguši...Kad je m'lko došla do vazduk ona je uzela metlu...Onuj sto metemo dvor...Od gabrovinu...Naredila mi je da idem u obor i da stanem kod korito gde svinje piju vodu....Otidnem ja.stanem kod korito a ona prijde i počne da me pere sas onuj metlu...Pere me a glavu sve obrta na drugu stranu...Smrdim ja kao mršljak...Da je gledala u mene mož' se  ne bi desil sledeci slucaj...Kako je ona šljiskala mene sas onuj metlu svinje su se razbudile i pomislele da je vreme za jedenje...Pošto kočina neje bila zatvorena one su istrčale napolje i krenule prema korito a samim tim i prema mene...Ni ja ni Roska toj nesmo mogli da vidimo jer smo bili obrnuti na kontra stranu...Samo sam čul kad su klocnuli zubi i kad sam ostal bez pantalone...Najgolema svinje je se zatrčala i kad je videla onej moje um'škane pantalone pomislela je od nji de je nešto za jedenje i odma je prešla u napad...Leleeeeeeee...Krenem da bežim,Roska po mene i tam'n kad smo bili blizu do kapiju od obor na Rosku ispadne metla iz ruke...Ja se potpletem na nju pa kad aknem sas glavu u drven direk...Sve zvezde sam videl na nebo...Dok sam probuval da se dignem onakoj mestimično opran,mestimično ukaljan u blato,bez pantalone i sas glavu iz koju je tekal krv zakačim košulju na ekser što za njega vrzujemo kapijicu sas dretvu...Otkinem cel rukav od košulju...Roska me gleda,drži se za mešinu i oće da svisne od smejanje...Ne znam više gde da se držim i kakvo da sakrivam...I dok sam otkačuval rukav od ekser,u nadu da će Roska da može da ga prišije čujem ja kako vržde neka kola...Pošto mi je iz razbijenu glavu tekal krv preko čelo nes'm videl da su kola mlogo blizu do men...Onakoj zašamuten se obrnem i padnem pod kola a taj sto je vozil skrene u stranu da me izbegne pa mi samo pregazi preko nogu...Kad sam počel da psujem mislim da su se razbudili i u susedno selo...Izvlačim se ja ispod kola,psujem mene,Voju,klozet,kočinu,svinje ,direk,ekser onoga sas kola...Nekako stanem na noge sas nameru da sve naplatim na toga sas kola...Stojim ja takoj samo u gace i košulju sas 'ed'n rukav...Um'škan u blato i gov*a...Sas racepenu glavu...I gledam...Leleeeeeeee...Prvo je iz kola izlegla prija,pa po nju prijatelj,pa snajka,sin i unučići...I kao da su se dogovorili...Svi u glas kazuju:

-Dobro jutro domaćine....Kako si???

Nauči što nisi znao:

(neuljudan-nepristojan;ukaljan-umazan;ceri-smeje se;mršljak-crkotina/leš;šljiskala-prskala;aknem -udarim;direk-stub;mešinu-stomak;dretvu-kanap)


Нема коментара:

Постави коментар