недеља, 13. март 2011.

Iznenadna poseta...


Uvatila neka rabota pa ne mož' čovek glavu da digne.Dignemo se sas Rosku sobajle i cel d'n smo u polje.Kad dojdemo uvečer dom,dok naranimo stoku,dok jedemo ono vreme za leganje.I tuj dok površimo neke rabote ono počeli petlovi da poju...Dizaj se i Jovo nanovo...
Sve sam se mislel dal da vi pričam za neke stvari...Pa oću...Pa neću...I na kraj sam rešil da vi pričam...
Imal je u selo pored naše ed'n čovek...Zvali su ga Surča...E toj je bil mlogo zacepen covek.Taj ništa u život neje urabotil kako treba i pošteno.Sve na preje*otinu...Ako mu ne upali da nekoga zaje*e on se razboli...Nema u toj selo čovek sas koga on živuje..Sas svi je se posvadjal a sas golem del je is'l i na sud....E'd'n d'n pojavi se taj čovek kod men' na kapiju.Ja i Roska smo se začudili...Mislimo se dal da mu otvaramo el da ga oteramo...Rešimo da vidimo kakvo oće...Pitujemo mo ga a on kazuje:

-Čul sam da imate dobru sortu svinje i da imate dobroga vepra,a ja imam 'ednu svinju,mlada,dobra....Pa sam mislel da ju doteram kod vašega vepra da zapatim i ja od tuj dobru sortu...

Men' se toj odma neje svidjalo...Ali Roska poče da me muva u slabine...Kazuje:

-Neka dotera...Će mu uznemo 100 dinara...Treba da platimo struju...

Popustim ja...Dogovorimo se sas Surču kada da dotera svinju....
U dogovoren d'n dojde Surča a sas njega posla i njegova žena-Spasena.Svinju vrzali za nogu i vlače ju kao da je džak...Odma se primeti da joj neje po volju sto je došla kod našega vepra...Verovatno je navikla da ide kod veprovi po njino selo...Al kad smo ju nekako na jedviti jadi naterali u obor i kad smo joj odvrzali onaj konopac od nogu,pa kad je ona videla našega momka...Leleeee...Zatrča se na njega,zam'lko ga neje izvrnula...On se kao  nešto otima al na kraj popušti i on...I tuj nastade borba...Jurenje po obor...Zaripuvanje..Svašta je tuj bilo...
Primetil sam nekolko put da su Surča i Spasena teli da prijdu da iz blizinu provere dal je sve u redu...Al' su odustali...Kad  se taj borba nekako završi,Surča izvadi 100 dinara i dade mi.Ja im pomognem da pa vržu sas konopac njinu svinju i da ju iskaramo iz obor...Leleeee..Jedva smo ju naterali da izlezne...Mi ju jurimo prema vratnjiče a ona obrta glavu i gleda u našega junaka...
Tuj se mi svi ispozdravljamo,rukujemo,dogovorimo da ni Surča obavesti kad bude prinova...Da vidimo 'el zadovoljan...'El mu se svidja sorta...
Gledam ja kako oni idu niz put  a neke  mi se misli motaju po glavu...Sve mi na pamet da nešto neće da ispadne kako treba....
Takoj je i bilo...

Nauči što nisi znao:

(zacepen-nezgodan;muva u slabine-gura laktom u rebra)


Нема коментара:

Постави коментар