субота, 12. март 2011.

Roska u kupovinu...


Pre neki d'n resila Roška da se m'lko podnovimo.Stalno kuka kako su ni čaršavi icepeni,peškiri dotrajali,kako ja nemam čarape,ona nema kombilizoni...Nema kakvo...Izvadim ja pare što smu uzeli za prasići,oblečemo se i krenemo u varoš...Pa toj kad ideš sas ženu u kupovinu toj je kao kad tražiš zakopan ćup sas zlato...S'g ću vi kazujem kako smo išli po prodavnice...
Ulegnemo u prvu i još prodavac neje stigal da pita kakvo tražimo Roska je počela da vršlja po stvari...Da ona barem toj vrne kako je bilo...Jooook...Toj posle nju ostane kao kad je bomba padla u prodavnicu...Onaj prodavac samo gleda i znoji se...Vidim ja da bi tel da se buni,al misli jadan da će nešto da kupimo pa si ćuti...Posle pola sat preturanje Roska je došla do zaključak da ništa ne valja i samo je se obrnula i izlegla...Ja počnem da se izvenjavam na onoga čoveka al vidim da nema vajda...Kosa mu je se podigla na glavu kao kad ga je struja drmala...Zaje*em njega pa potrčim po Rosku...
U drugu prodavnicu je onoga što radi zamalo udaril šlog kad je videl kako izgleda radnja posle Roskin pretres...Takoj slično je bilo i u treću i u četvrtu i u svaku u koju smo ulegli....Roska rastura a prodavci skubu kosu i sve se smeškaju...Toj im je obaveza...Ne sme prodavac da se raspra'lja sas kupca...
Pitujem ja Rosku:

-Zašto sam ja pos'l sas tebe kad ti sve sama rasturaš...Niti me što pituješ,niti pituješ onija što rabote tam???

A ona se samo obrnu,pogleda me strogo i kazuje:

-Ništa bre ne znaš Lepojo....Ti si poš'l da platiš kad ja nešto izberem..Ima samo da ideš po mene, da gledaš,ćutis,kad izberem da platis i da toj sto smo kupili odneses dom...Za toj sluze muži...

Slegnem ja sas ramena i nastavim da idem po nju.Ulegnemo mi takoj u jednu prodavnicu gde je prodavac žensko...Kako je videla Rosku na vrata ona se samo nasmeja...Ja sam mislel da se raduje,da ju poznava...Roska ide i rastura,pretura,razgledjuje a onaj žena sedi i čita novine...Kao kad nikoj nema u prodavnicu...Pomislim ja da je nekulturna,da ne ume sas mušterije,da ju ne zanima da nešto prodade...Kad je Roska sve razmontirala i posle prema vrata onaj prodavačica se diže od stolicu,dojde do vrata i obrnu ključ pa kazuje.

-E s'g gospodjo da sve namestiš kako je bilo pa cu te puštim da ideš napolje!!!

Leleeeeeeeeee...Roska samo pocrevene kao cvekla...Još kad je videla kako se ja podsmiškujem...Mogla je da me sas gole ruke zadavi...Obrnu se nalevo krug i krenu da sklapa onija dronjci što je rasturila...Vidim ja da tuj ima dosta rabota pa pitujem onuj prodavačicu.

-Snajke...Mogu li ja da idem da popijem pivo...Men je žena rekla da ja ništa ne pipam...Samo treba da cutim,gledam,platim i nosim....

Bez reč mi žena otključi vrata i ja izleznem,pa odma tuj najdem prodavnicu,kupim pivo,sednem na stepenice,pol'k pijem i smeškam se u sebe...Kad sam bil kod sedmo pivo pojavi se Roska....

-Dizaj se nesrećo..Idemo si dom...Neću ništa da kupujem...Ništa ne valja roba u ovej prodavnice...

Ja i dalje samo ćutim...Izvrnem onoj pivo,dignem se i krenem...Do kuću smo ćutali obadva...Ali od taj d'n Roska me više ne vodi sas nju u kupovinu...A dal još onakoj rastura dreje po prodavnice el ne toj ne mogu da znam...

Nauči što nisi znao:

(skubu-čupaju;dreje-garderoba)


1 коментар:

  1. ahahahahhahaahahahahahah......ajme meni ,al sam se sad nasmejala.....eto ,takve smo mi zene!Volimo da sve pogledamo i pipnemo ,pa nije sve jedno sta ce da se kupi !He he he ...svaka cast !

    ОдговориИзбриши