уторак, 15. март 2011.

Kod Surču u posetu...


Posle nekolko d'na od Surčinu posetu rešimo ja i Roska da otidnemo do nji da vidimo 'el istina toj što priča.Upalim ja frezu,zakačim prikoličku i krenemo.Čim smo ulegli u njino selo i pitali za kuću ljudi su počeli da ni savetuju da ne idemo.Svi kazuju isto:

-Toj je mlogo gadan čovek.Bolje da sas njega nemate nikakvu rabotu.

Al' kad smo već pošli i prešli tolki put mi nesmo 'teli da odustanemo.Najdemo kuću al'nikako da najdemo odokle se ulazi.Neje toj kuća kao naša...Ništa neje ogradeno...Ne vidi se gde se ulazi,nema kapija,po dvor sve rasvrljano i nekakvi kerovi se motaju...Pošto je mene stra' od kerovi mi stanemo na put i počnemo da okamo:
-Surčoooooo!!!!!Oooooo Surčoooooo!!!!!!

U neko vreme otvori se 'ed'n pendžer i na njeg se pojavi Spasena.Odma po nju se pojavi i Surča.Čim su videli koj i' zove oni zatvoriše pendzer i istrčaše na vrata.Kako su izlegli na vrata počeli da okaju:

-Šta je!!!Došli ste da ni se smejete!!!Došli ste da vidite kakvo je čudo napra'il vaš junak!!!Sram vi bilo!!!Ajde!!!Ajde po men' da vi pokažem!!!

Pojdem ja po njega,Roska po men',Spasena po nju...Idemo takoj u kolonu a ja samo gledam i čudim se gde smo došli.Po njin dvor je kao da je bilo bombarduvanje...Ništa neje na svoje mesto...Dojdemo na kraj plac i tam su kočine...Toj je sazidano od sve vrste materijali...Ima i nešto m'lko cigla...Al najviše ima plekovi i najlon...Kad je otvoril vratanca men kao da je sunce ogrejalo...Što je unutra štrokavo toj me ne zanima...Što se svinja izvrnula na slamu a onije dve praseti leže na zemlju i toj me neje briga...
Al kad su onija praci digli njuske...Leleeeeee...Ubavi...Ubavi...Isti naš junak...Isti takvi uši...Iste njuske....Crni kao ugarak...Samo na glave imaju po 'ednu belu tačku...B'š kao naš junak...Ni slični nesu sas mater....Ona bela,pa sve neke crne tačke ima po grbinu i mešinu...
T'g se ja okuražim pa se obrnem kam Surču i kazujem mu:

-Slušaj me prijetelje...Ovija praci su ubavi da poubavi ne mož' da budu.Toj što su samo dve,toj je zatoj što ti je svinja prvopraskinja a i zatoj  što nemas nikakvi uslovi da čuvaš stoku.Zašto ne uzneš da m'lko počistiš ovaj urnebes po dvor,da počistiš kočinu pa da turiš m'lko slamu i pod ovija praci.Zašto da svinja leži na slamu a oni na zemlju???'El ako ti nesu po volju a ti daj mene praci,svinju si čuvaj,a ja ću ti vrnem 100 dinara....

Kad se nakostreši i on i Spasena...Leleeee...Uvredil sam ga....
Zadnje sto se sećam da sam videl je kad je Surča počel da se obrta okol samoga sebe...A toj je moglo da znači samo 'edno-trazi kol'c...Obrnemo se ja i Roska,potrčimo do frezu,upalim ja i odma ubacim u treću pa bež' doma...

Nauči što nisi znao:

(okamo-deremo se;pendžer-prozor;štrokavo-prljavo)


Нема коментара:

Постави коментар