петак, 4. март 2011.

Vozačka obuka...


Vožnju smu učili na 'ednoga iskršenoga fiću...Instruktor ni je bil neki Zdravko...Pre nego što je počel da uči mene i Stojana da vozimo imal je živci i dugačku crnu kosu...Kad je sas nas dvojicu završil imal je puni džepovi sas tablete za smiruvanje i kosu belu kao sneg...Ja sam t'g s'vatil da je mlogo zajeb*no da budes šover...Mož' da ti obeli kosa za mesec d'na...Svakakve budale ima u saobraćaj....
Dok je on nas učil kako se vozi ja sam svatil da onoj što te u školu uče nema da ti treba nikada u život...S'g ću vi kažem samo nekolko stvari koje sam primetil:
-U školu te uče da treba da gledaš u znakovi...Kako ja da gledam i put i znakovi...???Jedanput sam probal i m'lko je valilo da odletimo u šanac...Drugi put zam'lko da udarim u kios' sas novine...Posle sam batalil da gledam u znakovi...A s'g više i nema u kakvo da gledam...Svi znakovi su pokradeni-trebalo na ljudi da pra'e špaliri i prikoličke....
-U školu te uče da ako vidiš da neki planira da prejde put, ti mora da ga sačekaš...Pa ja li sam zamlaten...S'g ću ja da gledam u bob dal će neki da preodi put el ne...U moj kraj ako neki oće da prejde put a vidi kola da se približavaju iz neki pravac najbolje mu je da se izm'kne dva koraka nazad...Zbog sopstvenu sigurnos'....
-Uče te da ruke držiš na volan i toj kao kad je na sat 10 i 10...Tačno nesu normalni...Ako ja obe ruke turim na volan kako ću se javim na komšiju...Sas kakvo da mu kimam...
-Najinteresantno od sve je kad ni je taj Zdravko instruktor rek'l da treba da slušamo motor kako priča...On ni je rek'l da nema kakvo da misliš...Motor ti sam kazuje kad treba da promeniš brzinu...Ja sam na polaganje čekal pola sat i nes'm čul ništa...I toj sam bil dobro načuljil uši....Na kraj sam rešil da prešaltujem u drugu...
Neću više da vi zamaram sas moja zapažanja jer ste sigurno i sami došli do isti zaključak...Naša obuka sas Zdravka je protekla u najbolji red ako se izuzne  toj što sam ja udaril u kola od precednika opštine i što je Stojan ulegal kroz zatvorenu kapiju u dvor pa u plevnju od nacelnika od miliciju...(Nikoj se neje ljutil nesto posebno zbog tija slučaji...Precednik si je odma kupil nov mercedes a kokoške od načelnika koje su bile u plevnju je proš'l stra' i posle mesec d'na su počele normalno da nose jajca)...
Vožnju smo položili iz prvi put.Tolko dobro smo vozili da nikoj od komisiju neje tel da rizikuje da sedne jos neki put sas nas u kola...
Kad smo uzeli dozvole rešili smo da na prvi vašar prodademo po jednu kravu i tele i da si kupimo po 'edna kola...Kako je toj bilo ću vi pricam drugi put...S'g imam neke obaveze...


Нема коментара:

Постави коментар