уторак, 1. март 2011.

Prija i prijatelj ...


Pre neki d'n sam imal posetu.Došli mi na gosti...Prijatelji...Toj su roditelji od našu snajku...Oni žive u inostranstvo...Došli na odmor pa se setili da njin zet ima roditelji a oni prijatelja i priju,turili guzice u limuzinu i ete ji kod nas...Kad sam videl limuzinu pred kapiju ja sam prvo pomislel da su pak neki izbori pa kandidati šetaju od kuću na kuću i sabiraju glasovi...Limuzina golema,crna,stakla crna...Ništa se ne vidi unutra...Kad iz limuzinu izleze moj sin ja se seti koji su ni gosti došli...Brže bolje oknem Rosku da se obleče u nove dreje a ja plaknem ruke u kovu sto pojim krave pa požurim da se pozdravim sas prijetelji....
Ja se zdravim sas nji al' primećujem da oni nešto obrtaju glavu od men'...Mislim si ja u sebe-toj mora da su nešto oboleli u toj inostaranstvo pa klimaju i vrte sas glave i kad treba i kad ne treba...Kad se pozdravi sas sina on mi š'pka na uvo:

-Tato bre...Mog'l bi da se okupeš jedanput u mesec...Smrdiš na krave...Na lajna...

Aaaaaa...Zatoj li prija i prijatelj obrtaju glavu...Pa nećemo takoj prike...Krivo mi ,oću da prsnem...Oni li će mene da ponižavaju i kazuju kako smrdim...Toprv je počel drugi mesec od kad sam se kupal...Nema veze...Će se nameste oni sami...Zamajujem ji ja još m'lko na dvor dok se Roska obleče u nove dreje...Kad je se pojavila na vrata jedva sam ju poznal...Krenemo svi u kuću...Pozdravlja se Roska sas nji a ja pak primećujem da oni obrtaju glavu na starnu...Kakvo li je s'g???Roska se kupe svaku drugu nedelju...Nemoguće da i ona smrdi...Posle sam čul da su obrtali glavu zatoj sto su Roskine dreje mirisale na navtalin...E  t'g mi je film pukal načisto...Sednemo mi uz astal...Počnemo da se pitujemo za zdravlje..Sve kulturno...Po protokol...Ma vidim ja da se oni nesto vrckaju kao kad imaju crvi u guzicu...U jed'n momenat prija se oglasi:

-Prike...Da nemate možda neko jastuče...Mnogo su vam tvrde ove stolice...???

A ja samo što sam bil nasipal vino staro 7 godine,nasekal sam suvo meso i slaninu,Roska izvadila kiselu papriku,kupus,ajvar...Sve toj na astal,prija i preke samo muvaju i piju (a i onaj naš nesrećnik-sin-prizetko)...Tačno se čuje kako im zubi klocaju...I u sve toj me zateče prijino pitanje...Dignem se ja od stolicu...Roska me vuče za rukav jer naslućuje da ću napra'im neki belaj...Džabe...Dignem se ja,stanem kao general i počnem:

-Draga prijo i prike...Toj sto ste vi utekli u inostarnstvo ne znači da ste bolji ljudi od mene i Rosku i svi ovija ljudi što žive ovde...Do jučer ste se valjali po blato,krave vi butale u grbinu sas rogovi,šljapale sas repovi preko oči a s'g vi smrdi sve toj...Namerisali ste se sas nekakve "crne mačke" pa vi smrdi navtalin...A do jučer ste čuvali stvari u kovčeg i turali listovi od orasi da i' moljci ne pojedu...A slanina,meso,vino ....Toj vi ne smrdi na lajna i na navtalin...Prizetili ste ovoga mojega sina pa sas njega rabotite kakvo oćete,al u vašu kuću...A kad ste u moju kuću el da budete kako treba el turajte guzice u vašu limuzinu i da mi zatvorite kapiju od onuj stranu.....

Mora da su se nešto gadno uvredili.Prija je samo počela da sikće kao šarka...Kosa jo' se digla kao da gurnula prs' u šteker sas struju...Prika pocrvene i nadu se kao divlji vep'r...Odripiše od stolice kao da su sedli na ekser...Nasedaše u limuzinu i odoše...Mora da su u neku žurbu...
Tačno se tija naši ljude poremete kad dojdu do m'lko pare i merišljav sapun ....
Kapiju smo ja i Roska sami zatvorili.

Nauči što nisi znao:

(oknem-zovnem;dreje-odeća;plaknem-operem;š'pka-šapuće;lajna-govrdji izmet;Zamajujem-zadržavam;klocaju-zveckaju;belaj-šteta;utekli-pobegli;butale-gurale)


Нема коментара:

Постави коментар