петак, 11. март 2011.

Rad ili odmor ???


Digla se jutros moja Roska pa kazuje:

-Dizaj se Lepojo....Samo se istezaš u taj krevet...Kao da će ni djubre isteruje neki komšija....!!!!

Kakvo da se raboti...Protegnem se ja još neki put...Probam da otegnem situaciju...Ali kad sam pogledam kam vrata i videl Rosku namrštenu...Odma sam izripil i počel da se oblačim...Oblačim se takoj i razmišljam se kakvo da izmislim da dan's ne tovarimo djubre...Nešto mi se ne raboti...Još zima neje prošla kako treba...Pojdeš u njivu i sve se uglobiš u blato...Smišljam ja i padne mi nešto na pamet...Oknem Rosku da dojde u sobu pa jo' kazujem:

-Roske...Da mi ispržis 6 jajca,da narežes slaninu i da doneseš edno bokalče vino...Prvo da se najedemo pa će idemo da prezamo krave i da tovarimo djubre....

Ništa ona...Samo klimnu sas glavu ,obrnu se i otide...Takva je moja Roska...Poslušna...Dok sam se ja oblekal ona je vec bila spremila...Izleznem ja na dvor da površim nuždu...U povratak svrnem na česmu te se pljisnem m'lko po oči....Čisto da progledam...Da se ne ubodem sas viljušku....Ulegnem u kuću a ono meriše na onaj jajca i slaninu...Na žešku pogaču...Na mlado sirenje...Sedam na stolicu i mislim se :

-Pored ovoj ubavilo ja da idem da tovarim djubre...Treba da sam šuntav pa da toj urabotim...

Sedimo takoj i jedemo ,ja pivkam vince...Kad u neko vreme Roska podooknu...

-Dizaj se nesrećo...Samo ce se toviš..Celu zimu sas Stojana jedete i pijete...Bajagi idete u podrum da šiljite kolci za pritke ,u zavetrinu...Da ne ozebnete...A vi tam jedete turšiju i pijete rakiju po cel' d'n....Necu da imam turšiju za slavu...A i bure sas  rakiju ste gotovo ispraznili....I zašto si oblekal nove dreje...Ajde u sobu....Presturi se u nešto staro i da izlazimo napolje...

Tuj sam ju čekal..Odma se dignem pa pravo u sobu...Sturim se skroz...Osta'im samo dugačke gace...Izmašim sas ruku i udarim u stranicu od krevet,pa se uvatim za glavu i legnem...Dok da pljesneš sas ruke Roska je dotrčala i pituje me:

-Kakvo napra'i???Lele...Leleeeeee.....Mlogo li te boli.......???

Dok se ona prim'knu do mene...Uvatim ju okol struk pa ju obalim na krevet...Neje se mlogo otimala...A u oči jo vidim nekakve iskre...Kao mače kad ucakli na džigericu....Dok rekneš keks načisto smo povrljali sve dreje od nas i munuli se pod jorgan...Doduše tuj  je se m'lko otezala:

-Lele Lepojo...El ne vidiš da je d'n...Mož' ce neki da naide...Daj da zaključimo vrata....

A ja samo ćutim i milujem...Ućuta se i ona...Posle neko vreme ležimo mi pod jorgan...Roska mi legla na ruku...Sas kosu me g'd'čka  po nos....Još onakoj topla...Kao rerna od šporet kad ispečeš gibanicu...Pa kazuje moja Roska,al nekako oteza:

-Lepojoooooo...Idi obrni ključ u vrata...Ja sam naranila stoku,za večeru ima suvo meso...A djubre može da iskarujemo i neki drugi d'n....

A men' mi milo okol srce...Leleeeeeeee...

Nauči što nisi znao:

(žešku-vruću;dreje-garderoba;Presturi -presvuči;Izmašim-zamahnem; g'd'čka  -golica)


1 коментар: