недеља, 6. фебруар 2011.

Bel' čur...


Kako sam kupil televizor toj znate.Posle njeg' ja sam kupuval još aparati.Kupil sam tranzistor,pa radijo,pa šporet na struju.Mogu da vi reknem da je teknika mlogo napreduvala.Svi tija aparati rabote a ne mora da ji guraš,da ji upregneš kao krave,da ji teraš sas prut.Samo ji ukljuchiš u struju,'el turiš u nji baterije i oni rabote.Ali kako rabote?

Svaki put kad smo sedli sas Stojana i Dane mi smo raspra'ljali kako toj rabote tija aparati na struju.Nekada popijemo i po dve gajbe pivo ali ništa ne otkrijemo.Više put smo mi rasturali svi tija aparati.Misleli smo da ima unutra neki malečki ljudi što rabote nešto-al nema.Takoj je naše mozguvanje trajalo sve dok neje počelo 'edno po 'edno da se kvari...Takoj sam ja otkril kakvo ji tera da rabote.S'g sam u selo najveći stručnjak za tekniku...A eve kako je bilo......

Prvo je zaje*al da radi šporet.Pošto neje imala struja nekolko d'na,ja rešim da ga prepra'im.Uznem čuk i sekač i rešim da mu prosečem vratanca gde ce da lozimo oganj sas drva...Sve sam ubavo naprail,zamazal sas šamot al' kad smo založili...Toj je bil čur  puna soba...Nit' smo se ogrejali nit' je Roska ispekla leb...Kad je došla stuja i mi probali da ga uključimo samo je nešto m'lko puckalo,izbil je neki bel čur,izgorel je osigurač ali šporet neje tel da raboti.

Posle sam probal da operem tranzistor pošto mi je padal u blato kad smo navrtali gradinu...Sve sam ga ubavo rasturil,opral ,osušil...Po sve toj pa se pojavi bel čur,al tranzistor nece više da poje.
Onda sam tel da poberem paučine iz televizor.Ubavo sam sturil onaj poklopac nazad,uzel metlu što metemo po dvor...Kad sam sve ubavo očistil unutra i okol onej sijaličke što ima u njega,ja ga uključim...Prvo je puckalo,pa šuštalo i onda je se pojavil bel čur...Tolko mu beše od gledanje televizor....

Jutred'n kad je on zaje*al da raboti ja ga pa otvorim,povadim onej sijaličke iz njeg ,rasturim radio i tej sijaličke naturam u radio (imalo iste takve sijaličke i u radio al sam i' ja povrljal)...Mislel sam da ce se pojavi slika...Nema da mi verujete kakvo je se desilo..Bel čur  i radio više ne raboti.......

E onda sam ja svatil kako je sve toj rabotilo...

Svi aparati u kuću rabote na taj bel čur...Čim on izlegne iz nešto-toj više ne raboti!!!

Nauči što nisi znao:

(čur-dim;oganj-vatra;navrtali gradinu-navodnjavali baštu;poje-peva;poberem-sakupim;sturil-skinuo;povrljal-pobacao)


Нема коментара:

Постави коментар