понедељак, 14. фебруар 2011.

Prvi vojnički dani...


Kad su me isvrljili iz krevet ja nes'm umel da se setim kude sam a još manje kakvo treba da rabotim.Poče da se mislim dal treba da idem da muzem krave el da idemo na kopanje.U neko vreme se setim da sam u vojsku-videl sam da svi okol men oblače zelene košulje.Nekakav uleže su sobu i poče da oka da odma trčimo da se  omijemo po oči pa napolje na viskulturu.Onoj mijenje po oči sam nekako i podnel-mada pravo da vi kažem,dom sam se mil po oči jedanput u nedelju d'na...Al tuj viskulturu...
Prvo se trči okol kasarnu kao kad te juri komšijsko kuče-samo sto nema kuče nego jedan stalno oka da se trči pobrzo.Posle se naredimo u dva -tri reda pa mlatimo sas ruke okol glavu,kleknemo-dignemo se,vrtimo sas glave u krug kao šuntavi...Ja sam mislel da će sve da pootpada od men,i ruće i nodje...Kad  se sve toj završi imas 'edno 10 minuta da se oblečeš kako treba i ideš na jedenje.Nema tam da se raspištoljiš kao dom.Naturaju ti na 'ednu taclu komat leb,šolju mleko i 'ednu ložicu pekmez...Nema rakija...B*m ti život.
I toj m'lko što ti dadu-nema da u njeg uživaš...I za toj ti mere vreme...Odma po toj se naredimo na onaj asvalt u sred kasarnu,sviri muzika (obično trubači),dok se zastava digne na ed'n gvozden direk i onda krenu onija što pregledjuju kako si oblečen.Ako si nedaj boze neobrijan el raspasan-naje*u te kao petla u rasadnjak.Mora da budeš kao šibica.Men mi je i toj jako teško padalo.Kad se taj pregled završi,pročita se koj će kakvo da raboti i rasturamo se svaki na svoju stranu.
Obuka mi je najl'ko padla.Toj što smo morali da marširamo po cel d'n i da se valjamo po blato ,men je izgledalo kao kad se ja i Stojan vrtamo iz zadrugu.Isto takoj gazimo i mi a počesto promašimo put pa upadnemu u neku rovinu,takoj da kad dojdemo dom mi smo kao svinje kad izlegnu iz bačkalo.M'lko me je zajebavalo dok sam naučil kako se rastura mitraljez i sasta'lja  a da naturaš svi delovi u njeg....Eeeeee,kolko put sam natural u džepovi onoj što mi preskoči od delovi...Sve sam molil boga da ne počne rat kad mi rasturamo puške...Imali bi da ni izbiju sas tojage dok mi sklopimo naši mitraljezi.

Nauči što nisi znao:

(isvrljili-izbacili;oka-dere se;omijemo-umijemo;ruće-ruke;nodje-noge; raspištoljiš -raskomotiš;taclu -tacnu;komat leb-parče hleba;ložicu-kašiku;gvozden direk-gvozdeni stub/jarbol;rovinu-šanac;bačkalo-mesto gde se svinje valjaju u blatu)


Нема коментара:

Постави коментар