четвртак, 24. фебруар 2011.

Pripreme za susreti sela...


U naš kraj je mlogo popularno da se održavaju susreti sela.Kad bude vreme za toj u svako selo krenu pripreme.Tija susreti se održavaju u leto takoj da u toj vreme ima mlogo deca u selo.Svi koji su pobegli u varoš isprate decu u selo čim se raspušte iz skolu.Kobajagi da pomognu na babe i dede.Nema od tuj pomoć ništa.Deca kad dojdu iz varoš u selo su kao kučići kad i' puštiš od lanac.Babe i dede im dozvoljavaju sve što roditelji brane.Takoj su deca zadovoljna a starci  srećni-bude dobro za svi.Jedino je m'lko zajeb*no kad se daca vrnu kod roditelji.Treba im mesec d'na da se pa naviknu na život u varoš...Al' toj neje bitno...Uz pomoć od tuj decu u godža sela se organizuju susreti sela...Sas nji se popuni broj...
Ja sam samo ednu godinu probal da organizujem u moje selo susreti.Dovel sam čoveka iz drugo selo da ni obučava u igranje,naš'l sam neki skečovi...Sve sam ja tel da podnesem teret...Eve kako sam proš'l...
U mesnu kancelariju se zberemo i počnemo sas pripreme...Puna kancelarija sas momčići i devojće iz naše selo i od ovija sto su došli na raspus'.Krenem ja da pričam kako sam zamislel kad ed'n od onuj varošku decu kazuje:

-Matori...Nemoj da daviš...Pusti neku muziku pa da djuskamo...

Prećutim ja a u sebe se mislim:

 -Deteeeeee...Ako ti zavratošem ednu po til ima da djuskas do novu godinu!!!

Kad smo pustili muziku da i' uči čovek da igraju i da im pokaže kako da se preplitaju ovija iz naše selo počeše da se saplitaju kao da su pijani a onija iz varoš prvo počeše da mlate sas glave i ruke kao da se brane od ose a po toj izlezoše napolje...
Kad smo probali da proberemo koj ce da glumi u skeč ed'n od varošani se diže i reče:

-Koje ste vi dileje.U kom veku živite seljoberi???

Da neje bil Stojan pored mene da me zadrži ja bi njega preko koleno,pa da mu namodrim guzicu da ne može da sedne na nju b'r nedelju dana...
U neko vreme vidim ja da smo ostali samo ja i Stojan...Nikoj nigde nema...T'g ja ukapiram da od susreti sela nema ništa al' me kopka da vidim kude je onaj narod.Dignem se i krenem napolje da proverim...Leleeeeeeeeee...
Na svako drvo okol mesnu kancelariju...Na svaki dubar...Na svaki kamen...Svude gde može da se nasloniš el sedneš ima po ed'n par...Podovatali se kao kad će se obaraju...Ljube se -samo puca...
Odma ja oknem Stojana i preselimo se u zadrugu...Zašto da kvarimo na decu raspus'...I takoj nikada nesmo pobedili na susreti sela...

Nauči što nisi znao:

(godža-mnogo;skečovi-humoristička tačka;zavratošem ednu po til -udarim za vrat)


Нема коментара:

Постави коментар