четвртак, 3. фебруар 2011.

Kola u blato...


Tam'n se 'ednu večer spremamo ja i Roska za leganje kad čujem ja kapiju kako lupnu.Odma navlečem pantalone,grabnem dvocevku i krenem da vidim kakvo se desilo...Ja pred vrata kad tam stoji ed'n mladić i krši prsti.Vidim ja da ga je neka muka pritisla,osta'im pušku iza vrata pa ga pitujem kakvo je a on kazuje:

-Pomagaj dobri čoveku,zaglavila mi se kola u blato i nikako ne mogu da izleznem...A sam ne mogu da ji izguram!

Vidim ja da je golema muka u pitanje.Ulegnem u kuću,javim se na ženu i krenem.Pošto sam pretpostavil da sam nema ništa da napraim,ja projdem pored Stojanovu kuću,izokam ga i takoj zajedno krenemo na intervenciju.Na sami ulaz u selo vidimo mi neka svetla u sred njive.Toj je znači toj.Kad tamo...Auto je kao za poslanici...Golemo-crno-ubavo...Al džabe...Točkovi mu upadli u blato i ne mož' da se pom'kne na nijednu stranu.Kad se mi prim'komo do njeg nešto se začu...M'lko je valilo da mi Stojan ripne na šiju....On se inače mlogo plaši.Otvoriše se vrata a otud ...Lele meneeeeeeeee...Poče da izlazi noga...Noga.....Noga....Nikad kraj da jo vidiš....Kad je iz auto izlezlo devojče na mene i na Stojana se nodje odsekoše...Takvo ubavilo i toj još golo mi do s'g nesmo videli.Neje ona  načisto gola al' kao da jeste...Da krenemo odozdol...Nodje joj bose...Ima ona nekakvu suknjicu-m'lko je poširoka od moj kaiš...Posle nema ništa...Pa ondak ima edno krpče preko grudi...Najgolemo na nju su mendjuške...Pipaju u ramena.Samo ne znam za kakvo služe.Da slučajno neje bila tavnina...Videlo bi se kako su na mene i Stojana tesne pantalone...Kazuju oni da su došli da se m'lko provoze i zabave,al kad su ulegli u njivu da na mir popričaju,kola propadla u blato i takoj.Kolko ja vidim od toj pričanje neje bilo ništa...Da je nešto bilo, onoj devojče bi bilo veselo a ne onakoj namršteno...
Podvijemo ja i Stojan rukavi,onoga mladića rasporedimo da i on m'lko gura,devojče sedne uz volan i pol'k pol'k izguramo mi limuzinu na put.Silno ni se zafaljuje i on i ona...Doduše njojno zafaljuvanje mi se više dopadlo...Kad mi je se zafalila,ona me zagrli i poljubi...Kako mene takoj i Stojana...Kad me je zagrlila,ubola me je sas bradavke i d'n-d'n's osićam kako me žiga tuj gde me je ubola.
Idemo si ja i Stojan kam kuće i pričamo...Idemo a pred oči ni još slika od devojče..Kao da smo osenju videli....Kako li smo pogodili kuće i s'g se pitujem.
Tuj noc kad sam ulezal kod moju Rosku u krevet  i zatvoril oči odma mi je se pojavila slika od devojče...Pa kad sam dovatil Rosku...Lele...

Oči nes'm tel ni da otvaram...

Nauči što nisi znao:

(golema-velika;izokam ga-dozovem ga;pom'kne-pomeri;M'lko je valilo-malo je nedostajalo;ripne na šiju-skoči na vrat/ramena;tavnina-mrak;ulegli-ušli;kam kuće-prema kućama;osenju-duh/utvara)


Нема коментара:

Постави коментар