уторак, 15. фебруар 2011.

I to je prošlo...


Kad zamine pladne,dadu ti da jedeš.Toj se zove ruč'k.Ponekad je umelo i jedno parče meso da ima u tanjir-ako si medju prvi u red.Ja sam mislel da će po ruč'k da legnemo m'lko da odrememo...Kao kad smo na kopanje...Neeeeeee...Odma posle jedenje ide se pa da se maršira po kasarnu,da se valja po blato 'el da se zbiraju listovi i artiške...
Večera je bila strogo na vreme...Samo što je i ona bila jako t'n'cka...Komat leb ,m'lko sirenjce i čaj.Toj je zatoj da bolje spiš i da ujutro bolje trčiš i mavaš sas ruke...I tam'n kad misliš da će da legneš u krevet-mućak...Mora da se gleda drugi dnevnik na televizor...A po toj da se očiste hodnici i klozeti...Za mene su videli da sam jako uredan pa sam gotovo cel vojni rok čistil klozeti...
Ljudi moji,pa ja nes'm mog'l ni da sanjam da je vojska takva robija.Sva sreća te se vojska ne ponavlja...Inače bi ja i d'n-d'n's  nosil šinjel.
Dom nes'm tel da idem nikako.Sve su mi toj uračunali i posle godinu i pet meseca mi kazaše da je vreme da si idem dom.Roval sam kao kad je umrela baba Danica...Samo s'g od sreću.Bil sam rešil da  cim stignem dom tražim priliku za ženidbu da  rešim i tuj muku....Još 'edno sam resil,da zakoljem 'edno prase i odnesem ga nekuga doktura da me proglasi za nesposobnoga i da nikad više vojničke gaće ne oblečem...A kakvo ce da pričaju kroz selo-b's me briga...
Zajedno sas men' je iz vojsku pušten i Stojan.Dogovorili smo se da na nikoga ne pričamo kako smo se proveli...Ima da pričamo da je mlogo ubavo...Neka i drugi naje*u kao mi...
Dom su ni dočekali kao generali.Pečeni praci,jaganci,vino...Nedelju d'na mi smo samo jeli i pili...Da nadoknadimo sve što smo propuštili.Na Vinka što radi u zadrugu su d'n pre nego mi da dojdemo dokarali kamion pivo a on je od svoj trošak dovel muzikanti...
Jedino su selske devojće  bile mirne dve nedelje od nas povratak...Tolko ni je trebalo da  se  vrnemo u kondiciju sas pijenje i trežnjenje...

Nauči što nisi znao:

(zamine-prodje;t'n'cka-tanka;Komat leb-parče hleba;Roval-plakao)


Нема коментара:

Постави коментар