уторак, 8. фебруар 2011.

Persijanci...


Sedimo ja i Stojan pred vrata...Pijemo pivo,pušimo cigare...I pcujemo cel svet al najviše tija persijanci.Pa 'el su morali da izmisle tija tepisi...Nane im ga nanine...Da nesu oni ,ja i Stojan bi s'g sedeli u sobu i pričali uz pivo...Kakva me ovoj muka snajde...Eve kako je došlo do ovuj muku...
Digla se edno jutro Roska i čujem ja kako šušnje po sobu.Gvirnem ja na edno oko i vidim kako pretura po šifunjer i vadi moje dreške za dobar d'n.Gde li će idemo???Mislim se ja,kad me prekinu Roska.Tolko je oknula po mene da sam tel  da ispadnem iz krevet.Ripnem ja i počnem da se oblačim, a uopšte ne pitujem gde će da idemo.Dok sam se ja oblekal  i poš'l da munem 'ednu rakiju za srećan put,vidim da je Roska zakačila amrel na ruku i gleda me popreko.Zaje*em vlašu,uznem Rosku pod ruku pa niz put.Idemo takoj a ja ne smem da pitam ništa.U neki ma'kazuje Roska:

-Ja li da budem po seljanka od Sladju (toj je naša komšika,stalno sas nju pijemo kavu)???Ona da ima tepik a ja ne???Ima da ga kupimo odma' dan's!!!

Ja samo slegam sas ramena.Ma ima da ga kupimo,al kako će ga donesemo (mislim se ja u sebe a i ne znam kakvo je toj tepik).Kad smo došli u varoš odma smo ulegli u prodavnicu i Roska poče da razgledjuje.T'g sam videl kakvo je toj tepik.Pa toj je nešto kao naše črge u selo,kao ponjave...Samo m'lko poubavo na boju.Odma dotrča ed'n mladić i poče da se razmajuje okol nas i da priča:

-Imamo persijske čvorovane tepihe...Imamo sa resama...Šarene...Jednobojne...

Samo sam ga pogledal popreko,a u sebe sam pomislel:

-Pa ja imam ponjavu sas čvorovi i sas rese...Sva je ona icepena...Ima rese na sve strane...A kad ju Roska opere i ona je šarena i već posle nekolko d'na moje gazenje po nju postane jednobojna-kafenu neku boju dobije.

Ućuta se on kad vide da je Roska izbrala ed'n šaren kao jajce za uskrs.Kad je došlo vreme da ga platim videl sam zašto je se ućutal.Otide cela krava za taj cirkus.
Zametnem ja tepik na grbinu i krenemo nazad.Sreća te je Roska bila dobro raspolozena pa mi je platila pivo prad jednu prodavnicu,inače bi ispuštil dušu do kuću.Brisnem pivo na brzinu pa nastavimo.Roska naped kao oficirka a ja po nju kao magare sas onaj tepik.Kad smo proodili pored Sladjinu kuću Roska poče da oka:

-Sladjoooooo!!!Dojdi posle da pijemo krčmu!!!Kupila sam tepik!!!

Kad smo ulegli u kuću neje mi dala ni nove dreje da sturim.Odma sam moral da iznesem stvari iz sobu i da prostremo tepik.
I kakvo se s'g dešava??????
Sladja i Roska gustiraju kavu uz astal a nodje im na taj šareniš od tepik...A ja i Stojan ako oćemo da turimo i mi nodje na taj cirkus moramo prvo da sobujemo sandale,da izmijemo nodje pa toprv t'g imamo prilaz.Ako ne ...Sednemo si na dubari pred vrata,ispružimo pred nas nodje sas blatnjive sandale i pcujemo persijanci...

Nauči što nisi znao:

(šušnje-šuška;šifunjer-orman;dreške za dobar d'n-novo odelo;oknula po mene-viknula na mene;amrel-kišobran;razmajuje-šeta;grbinu-ledja;Brisnem-popijem;Dojdi posle da pijemo krčmu-dodji da častim;sobujemo-izujemo;sandale-vrsta gumene obuće;izmijemo-operemo;toprv t'g-tek onda;dubari-trupci)


Нема коментара:

Постави коментар