среда, 23. фебруар 2011.

U ambar...


Šta mi se desilo onaj d'n...Pa toj je da ne veruješ...Sreda je bila...Dignem se ja sobajle...Pre Rosku...Munem dve rakije i otidnem u štalu da izrinem i da turim seno na krave i da i' pomuzem...Posle završim i okol svinje...I kad je sve bilo gotovo ja se vrnem u kucu i kako vidim da se Roska jos neje digla iz krevet,pomislim da ne bi bilo loše da se prošetam do Stojana...Nesmo se videli celu noć...
Idem ja takoj prema njega i mislim se kako da upotrebimo d'n.Kod nas na selo kad za'ladni,kad počnu kiše,kad padne sneg,ništa se ne raboti...Samo se greje rakija,toči vino i mezi se suvo meso i kisel kupus i turšija...Tak'v je život od nas sirotinju...Stojana zateknem u avliju...Tolko je se zaraduval za mene da je odma  zajeb*al naviljnjak sas seno na sred dvor i otrčal je u podrum da iznese vlašu da se prekrstimo...Da ne bi nazebli na sred dvor mi otidnemo u ambar i sednemo u ed'n prazan presek...A Stojanov ambar je povezan sas susnicu...I takoj mi krenemo da nazdravljamo i da si pričamo priče kad se on u neko vreme seti da će ni udari rakija u glavu ako ne mezimo pa otide u susnicu i donese edno parče slaninu...Izvadimo britvice iz džep i počnemo da režemo pom'lko...Red ljuta-red slanina...Kad je toj nestalo u vlašu Stojan otidne i donese ed'n m'lecak džiban sas prepek i dve balončići vino,i donese jos od slaninu i sušenice...Toprv t'g ni je se razvrzal jezik i počeli smo da pričamo od svašta...Neću da vi l'žem...Vatala ni je i dremka ...Ali borili smo se muski...Kad smo ispraznili džiban i bili već pred kraj sas vino u baloni čujemo mi neko okanje napolje...Po glasovi smo zaključili da su moja Roska i njegova Zagorka...Promuljimo mi glave na vrata od ambar...Leleeeeeeeeeeeee...
Na sred dvor stoje Roska i Zagorka...Kolko  su besne kosa im se najezila pa im šamije stoje kao zastave...Čim su ni videle raspalile su po nas sas kletve i kritike...Prvo Roska:

-Slepče ni ed'n...Osta'il si me samu u krevet...Mogla sam da se ugušim pod jorgan...Samovle te izelo...Samo još u miliciju nes'm išla da te tražim...Odma da si pos'l pred mene...Pravo dom !!!

Zagorka je jedva čekala da dojde na red...

-Stojane nikad da ne stojiš dabogda...Rdja te u srama ubila...Dabogda se udavite u taj dziban...Stoku nesi naranil a setil si se da se opivaš...M'lko li vi je što ste svaku večer zajedno nego i tri d'na u ambar da se krijete...

Kad toj reče ja i Stojan se samo zgledamo...Pa i' u glas pitujemo:

-Koji je toj d'n d'n's?

A one kao u duet...

-Petak slepci jedni...Tri d'na vi celo selo traži po šanci i bunari !!!

Nauči što nisi znao:

(Munem dve rakije-popijem dve rakije;izrinem-počistim djubre;presek-deo ambara;britvice-nožići;džiban-vrsta bureta za rakiju;šamije-marame;Samovle te izelo-kletva)


Нема коментара:

Постави коментар