четвртак, 10. фебруар 2011.

U šahtu...


Šta sve može da se desi u selo...Pa vi toj ne moz' ni da prepostavite.Onomad je Stojan upadal u šahtu.Kako je se toj odigralo i kako smo ga spasili s'g ću vi ispričam.
Neje on b'š upadal u šahtu.On je više ,kako da kažem dobrovoljno ulegal u nju.Bilo je toj pre nedelju d'na.D'n pred toj,Stojan,Dane i ja smo se tolko napili da su oni probuvali da upregnu kozu a ja sam ujašil svinju.Imali smo golem razlog za pijanku doduše...Stojanova žena je nasadila kvačku i izlegli se 8 pileti.Toj je moralo da se proslavi.E jutred'n po tuj našu slavu (koja se da budem pošten-počesto slavi),Stojana napadne žena da jo' zameni slavinu u kuću (nesmo ni mi seljaci vise prosti,i mi s'g imamo vodu da izlazi iz duvar).Zbog toj je on moral da zatvori vodu u šahtu.E s'g!!!Nekada kad su uvodili vodu u kuću,vodoinstalater bil m'leč'k čovek pa su na šahtu turili m'lečku duvku (a i poklopac je bil pojevtin posto je manji).Digne Stojan poklopac i proba da ulegne sas nodje napred...Ne ide...On onda reši da prvo mune glavu...I tuj počinja drama...
Mi smo ručali kad je uletela Stojanova žena kod nas u kuću kao da ju juri Milenov ov'n.Oka ...Rove...Skube kosu...Bem li ga kakvo sve ne raboti...

-Poodi odma,Stojan se zaglavil!!!

Ja sam mislel da se zaglavil sas traktor.Kad stignem kod nji u dvor vidim kakva je muka.On je u šahtu munul glavu i ruke i takoj se zaglavil.Gore su ostale samo onej njegove krive nodje...Manda on sas nji ,oka,psuje...Nista ne prominjuje...

-Vadite me odovde da ubijem onuj moju ženu!!!S'g je našla da jo' menjam slavine!!!

Ja sam se prvo smejal al' posle se setim da je i kod men' isti majstor nameštal vodu i da je šahta ista takva,pa se uvatim u rabotu.Na onuj Stojanovu naredim da ide da okne i Dane da dojde a ja probam sam da ga izvlečem.Uvatim za kraci i počnem da cimam.Skuči Stojan kao prase kad zaglavi nogu u tarabe.Vidim da nema sam ništa da napra'im pa sednem i sačekam da dojde Dane.Kad je on doš'l uvatimo ed'n za ednu nogu,drugi za drugu i počnemo da vlačimo.M'lko je valilo da palimo traktor i da ga vrzujemo sas lanac.Pa on je se zaglavil u šahtu kao sekira u čvornovit dubar.Da se u neko vreme nesmo setili da mu sturimo dzempir i da on ispra'i ruke napred,ja mislim da bi ga prekinuli na pola.Mozda je pomoglo i toj što smo ga namazali sas maz,i što smo m'lko rčkali sas ednu tojagu izmedju njegovu grbinu i šahtu-na prekret.Dok smo mi njega spašuvali njegova žena je turila kavu i natočila prepek.Toj se pokazalo mlogo dobro i pametno,jer kad je Stojan sturil košulju imalo je što i da se vidi.On je bil s'v izguljen kao da su ga mačke greble...Stvarno ne znam od kakvo mož' toj da bude kad smo ga b'š pazili.Odma ja uznem vlašu sas rakiju,prvo probam kakva je...Dobraaaa...Onda pljisnem po Stojanovu grbinu...Po onoj zgrebeno...Da isperem rane na drugara...Leleeeeeeee...Kad je uvatil da oka i trči po dvor...Kad je videl korito (betonsko) što poji krave u njega kao kad ga ogreja s'lnce.Ripnu u njega i odma se otud začulo:

-Ohhhh !!! Uhhh !!! Leleeee što je dobro !!!Oooooo !!!

Mora da ga je podgorel onaj prepek.
Čim je završil sas kupanje on je doš'l kod nas...Prvo smo pili rakiju,pa kavu,pa pa rakiju,pa rakiju,pa rakiju...E onda je Stojan donel golem čuk i ćuskiju.Svatili smo kakvo treba.Prvo smo raširili duvku na njegovu šahtu...Pa smo pili rakiju...Po toj smo otišli kod mene...Normalno...Prvo rakija...Pa smo onda raširili duvku i od moju šahtu...Pa rakija...Pa kava....Pa rakija...Onda je došla na red Danetova šahta...
Neje moglo sve da se postigne t'j d'n...Osta'ili smo ga za jutre...

Nauči što nisi znao:

(duvar-zid;mune-gurne;Oka-viče;Rove-plače;Skube kosu-čupa kosu;Poodi odma-polazi dmah;Manda-mlatara;okne-zovne;kraci-noge;dubar-drveni tupac;maz-mast;rčkali-čačkali;izguljen-izgreban;pljisnem -polijem;grbinu-ledja;Kad je uvatil da oka-počeo je da se dere;čuk-čekić;duvku -rupu)


Нема коментара:

Постави коментар