субота, 5. фебруар 2011.

Preselili smo gradinu...


U moje selo nema kuća da ne radi poljoprivredu.I toj ne da se sadi toj što uspeva...Sadi se od sve,pa na kraj,kad ništa ne rodi, ideš na pijac i sve si kupiš.Moja gradina je bila blizu do reku,odma iza ćupriju.Tuj smo ja i Roska sadili nekolko godine ali na kraj smo zaključili da toj mesto neje dobro pa smo ga promenili.A zašto neje dobro?E toj ću s'g da vi ispričam.
Što god smo posadili u tuj gradinu potera kao blesavo...Al kad počne da radja odma nestanjuje.Sve ju neki obere.Dok ja i Roska stignemo u gradinu ne ostane ništa.Na kraj povade i kolci.Takoj da sam svaku godinu moral da tražim i seme za rasad i kolci za pritke i na kraj kad treba da berem ja idem  na kvantaš za papriku,petlidžanji,krastavice i kupus.Na kraj smo odlučili da promenimo mesto za gradinu.....Al do tuj odluku je došlo sasvim slučajno...Eve kako.
Pojdem ja 'edno poslepladne da kupim 'ednu kantu naftu.Turim kanister na biciklu i krenem preko polje,da me neki od ovija brljivi što voze kola po put ne zgazi.Kad prejdo ćupriju slučajno obrnem glavu prema našu gradinu...Odma iza nju je igralište od klub iz moje selo.Sabira se narod-čudo 'edno.Razberem ja da će bude utakmica.Svi što idu da gledaju proode kroz našu gradinu i svaki otkine po nešto.Posle se navale na ogradu od igralište ,jedu i...'Edni sviraju u prsti,edni okaju,drugi psuju.Ću sednem ja da m'lko izdalek pogledam kakvo se raboti a i da m'lko od'nem.Poče utakmica...Posle edno sviranje u pištaljku nastalo je takvo okanje i psuvanje da ja n'umem da vi objasnim.Pa kad onaj narod krenu...Al ne jure sudiju!!!Svi  trču prvo prema našu gradinu...Svaki koji je utrčal u gradinu skube po ed'n a neki i po dva kolca i toprv t'g trči i meri sas kol'c sudiju preko grbinu.Toj je znači toj!!!!!!
Uzjašim ja biciklu,otidnem za gorivo i odma rešim da više ne sadimo tuj.Pa nes'm ja zaduzen da ranim navijači i da im obezbedjujem sredstva za diskusiju sas sudije i prtivnički igrački.Ima bre usput kolko oćeš braništa pa kad pojdu na utakmicu neka ponesu sekirčići,neka naseču kome kolko treba kolci...
Takoj sam ja prestal da budem sponzor na navijači od naši vuzbaleri...

Nauči što nisi znao:

(gradina-bašta;petlidžanji-paradajz;Razberem-shvatim;proode-prolaze;okaju-deru se;skube-čupa;toprv t'g-tek tada;meri sas kol'c sudiju preko grbinu-odara kolcem sudiju preko ledja;braništa-šume/zabrani)


Нема коментара:

Постави коментар