среда, 2. фебруар 2011.

Takoj smo našli zeta...


Sve što smo ja i Roska probali sas našu ćerku...Da ju nateramo da ide da uči za pevaljku-neje imalo uspeh...Epa ćerko draga...Ako neceš da sama budeš svoj gazda,ima da te ja i mati odademo, pa peri gaće na muža i tutori mu.Dademo se ja i Roska u potragu za zeta...Bez znanje od ćerku,pa kakvo je toj odavanje ako se poznavaju 10 godine...Toj odma po svadbu može da počnu sas svadje i mož' da se razvode...Ne,ne...Ovakoj na nevidjeno....Pa odma svadba,dečica...I dok se oni upoznaju i stigne na red svadja i razvodenje-oni su ostareli...Znam si ja toj po mene.
Spremimo se mi i krenemo u treće selo od naše...Tam je za Sveti Randjel stočni vašar...Ako tam ne najdemo zeta-nećemo nigde.Samo pogledamo kuj je kakvu stoku izvel da prodava i odma se vidi kak'v je domaćin...Izgled od domaćina neje bitan.
Umešamo se u ljudi i počnemo da razgledžujemo...Kad se ja u jed'n ma' obrnem prema 'ednu gomilu-mozak mi stanu...Oči mi ostadoše u jednu šarulju...Ubava,široka grbina,istimarena,vime čisto i golemo...Pored nju se maju tri-četiri ovce...Čiste a runo im nagrčkano kao da su izlegle od vrizera...Kao onej pevaljke na televizor.....Grabnem Rosku za ruku i krenemo u akciju.Prim'knemo se tam,razguramo onija ljudi da se priblizimo da vidimo gazdu...Leleeeeeee....Onaj šarulja i onej ovce nesu ništa spram njega...Visok....Oči mu se ne vide kakve su jer je nakrivil šeširče na 'ednu stranu (posle smo utvrdili da je m'lko razokav),ruke mu kao lopate (toj je radnik,a i kad treba da bije ženu ima sas kakvo),noge mu m'lko potanke...Al toj neje lošo -manje vuna ce ide kad se pletu čarape....
Odvojim ga ja na stranu i odma mu kazujem zašto sam doš'l na vašar...Još kad izvadi sliku od ovuj našu...On teše da se izvrne na grbinu (neje znal da je toj slika pre nego što je ležala boginje).Odma je pristal na pogodbu...On će dava šarulju,ovce i traktor a mi na njega da dademo devojku...Dobro smo prošli....Mogli smo da naidemo na neku cepanku pa da traži i prid uz devojku...Al' mi smo i na toj bili spremni...Dali bi baba Novku...I onakoj ni za ništa ne služi-samo džabe leb jede.
U onaj momenat kad je zet ulegal u kuću mene mi je se glava smirila kao da sam bil u banju.Više nikoj ne oka po mene.Ako nešto treba da se raboti-okaju njega...Ako neki treba da bude kriv za nešto-on je tuj glavni.Jedino ni se ćerka m'lko u početak ljutila-dok se nesu zdušili...Al kad sam videl da joj raste mešina...Znal sam da će sve da bude kako treba...

Nauči što nisi znao:

(odademo-udamo;tutori-služi;nagrčkano-ufrćkano;teše-htede;grbinu-ledja;cepanku-cepidlaku;prid uz devojku-miraz;oka-derese;zdušili-uklopili;mešina-stomak)


Нема коментара:

Постави коментар