уторак, 1. фебруар 2011.

Poganac...


Ja neznam kako je u druge kuće ali kod moju Rosku je sve pod kon'c.Sve je toj napakuvano po kredenci i šivunjeri kao u apateku.Men' kad mi nešto treba ne smem ni da pomislim da tražim sam.Bolje ja da oknem Rosku da mi ona najde...Takoj izbegnem okanje i pcuvanje.Nemam ja pojma koje se gde nalazi...A pravo da vi kažem nemam pojma ni kakvo sve ima po onija šivunjeri...Stra me da nešto ne izripi otud da me ne uape.Medjutim pre nekolko d'na sam i ja dobil čas' da privirim...Kad me neje šlog udaril...
Nema da poverujete da mi je propusnicu za toj dal poganac što je nekako ulegal u kucu.Moja Roska koja se inače ne plaši ni od onuj kravu što oće da bode,ni od ovna,plaši se od poganci.Kad je počela da vrišti ja sam zaje*al da kovem tarabe i odma sam utrčal u kuću.Imal sam kakvo i da vidim.Roska na stolicu,zadigla vutarku i ruca.Pomislel sam da jo neje naišlo da rabotimo onoj...Medjutim neje.Videla ona poganca kako je ulegal u sobu kude spimo.Nema kakvo...I men je stra' pom'lko od tuj gamad ali mora da se utepa ili najuri,da ni ne izede dreje i stvari po sobu.Ulegnemo u sobu,zatvorimo vrata i počnemo da ga tražimo.Vidim ja da se on munu u šivunjer sas stvari.Pojdem natam,uvatim se da otvorim vrata,vidim da na Rosku neje b'š pravo...Ali nema gde...Počnem ja da vadim stvari...Leleeeeeee...Počeše da izlaze neke košulje još u celovan...Pa neke čarape neotpakuvane...Roska samo crveni a ja kopam i dalje...Jao,jao,jao.......Počeše da izlaze šerpe,pa tanjiri,pa viljuške,ložice,nožovi...Sve novo...Naraspakuvano...Al' nijedna šerpa neje prazna...U svaku ima po vlaša-dve zejtin,kilo-dva šićer...Puno kao u zadružni magacin...U neki zaman onaj poganac izripi otud,ja ga nagazim sas nogu...M'lko zavrtim....Da budem siguran da sam ga utepal...Isvrljim ga napolje,vrnem se nazad,gledam u Rosku a ona samo potulila glavu i ćuti...Poćuta m'lko pa ne mogu više,ću da ju pitujem:

-Rose,kakvo je bre ovoj?'El se sprema neki rat,svadba,zemljotres?Odokle sve ovoj?Pa 'el zatoj ja idem u icepenu koshulju?'El zatoj pijem kavu bez šicer a ti variš ruč'k u onej izljuskane šerpe?Kada si mislela ovoj da izvadiš odovde?

A ona...Žensko je toj.....Ništa ne priča...Samo zadiže vutarku i izvrnu me na krevet...

Odma sam zabora'il i tarabe i šerpe i košulje i čarape...Sve sam zaborail,ali jutred'n se mislim...

-Da je onaj gad ostal u šivunjer...Mog'l je i unučici da odrani sas Roskine zalihe.

Nauči što nisi znao:

(Poganac-miš;kredenci i šivunjeri-starinski regali;izripi-iskoči;uoape-ugrize;vutarku-vrsta suknje;ruca-vrišti;ulegal-ušao;kude spimo-gde spavamo;dreje-garderoba;ložice-kašike;potulila-savila)


Нема коментара:

Постави коментар