петак, 4. фебруар 2011.

Kod doktura...


Bilo je mene nešto preseklo u grbinu.I kakvo da rabotim,sve što je Roska umela ona je probala ali neje pomoglo.Na kraj mi naredi da se spremim,ona upregne krave,men mi pomogne da se potkačim na kola i ce me vodi kod doktura.Men je od tija doktura stra' mlogo,al protiv muku ne možeš.Ležim takoj na slamu u kola i mislim se kakvo li će da snajde kad stignemo tam.
Prvo kad smo ulegli u dom zdravlje videl sam godža ljudi,kao na vašar,a meriše kao na pijac-na sirenje i rakiju.Svaki na svakoga priča svoju muku,al kod doktura nikoj ne ulazi-kazuju da prozivaju po red.Dok smo takoj sedeli u kodnik ja sam svatil kako se pra'i taj red.Svi,koji su imali pogoleme torbe oni su ulazili popre-valjda da i' ne zabole ruke od držanje torbe.Kad izlegnu otud torbe im prazne i oni mandaju sas nji kao da se lade-laknulo im.Pošto Roska neje ponela torbu mi smo morali da čekamo zadnji da ulegnemo.
Ulegnemo na kraj...Vidim ja da me i onaj sestra i doktur gledaju strašno...Mislel sam da mi je doš'l kraj,da sam se razbolel od neku neizlečivu boles'.Da vi pričam -nema da mi verujete.Šta je taj medecina napredovala!!!Men' me je doktur pregledal za minut.Neje me teral ni da se sturam.Samo mi reče da zinem,da se nakašljem i odma na onuj sestru nekakvo nažvrlja na 'ednu artišku.Ona prepisa toj na recepis i pokaza ni na vrata.Tam'n da izlegnemo kad me doktur oknu pa mi kazuje:

-Drugi put  kad dojdeš kod mene,ako oćeš da te bolje pregledam,ponesi m'lko sirenje,pogaču,ljutu rakiju....

Pa otvori onaj šivunjer iza grbinu...Leleeeeeeee...Otud samo što ne počnu da ispadaju vlaše sas rakiju i kesice sas sirenje i jajca...Jedva zatvori onaj vrata...
Izlazimo ja i Roska iz zgradu a ona mi kazuje kako treba da idemo u apateku da uznemo lekovi...Samo sam ju popreko pogledal...Pomognu mi ona da se ukačim na kola i pojdomo si prema dom...A usput jo ja kazujem:

-Slušaj me dobro Roske,ima da nabereš lis' od duvan i da mi privijaš na grbinu sve dok me ne raskoči...A ovija što su školu učili i država i' plaća da me leče,ako im se jede sirenje neka čuvaju krave ,ako im se jedu jajca,nek zapate kokoške,ako im se pije rakija-nek nasade slive.Sve toj moze da urabote ovde okol bolnicu...I onakoj  ništa ne rabote po cel d'n.Ako neće ni toj neka idu na pijac pa neka si kupe sve što im treba,a moju muku ja mučim  za nas i našu dečicu.

Nauči što nisi znao:

(grbinu-ledja;potkačim-popnem;godža-mnogo;kodnik-hodnik;pogoleme-veće;mandaju-mlataraju/mašu;sturam-skidam garderobu;artišku-papirić;recepis-recept;oknu-zovnu;vlaše -flaše;sirenje-sir;slive-šljive)


Нема коментара:

Постави коментар