субота, 26. фебруар 2011.

Lopovi...


Auuuuuuu...Ovoj se neje dešavalo pre...Pre neki d'n ulegne mi u dvor neki i ukradne matičke od frezu...Pa da sam samo mog'l da ga vidim...El nedaj Bože u'vatim...Svašta bi moralo da bude...Morala bi da radi železna vila...A mozda je i bolje što ga nes'm videl...Jer kad sam oknul milicajci da dojdu i da vide ima li neki trag ispričali su mi takvu priču da mi se u glavu zavrtelo...Moral sam da grejem rakiju da se povrnem...Eve kakvo kazuju braća milicajci...
Kad ti neki lopov ulegne u avliju ili ne daj Bože u kucu da nešto kradne ti moraš da se ponašaš po zakon.
Prvo mora da okaš miliciju...Posle mora da se vardiš da te lopov koji je doš'l da kradne od tebe ne vidi...Može da se desi da se uplaši ako te vidi pa mu ripne pritisak el se preseče...Ako se toj desi ti mora da mu plaćaš što ce ga dokturi leče...Nikako ne smeš da okaš po njega ili da ga biješ...Ako on proba da te bije,ti mora da ćutiš i trpiš...Jer ako mlogo kukaš on može da se poremeti na ner'nu bazu pa da mu posle unučići budu šuntavi...Ako se toj desi on može da te tuži pa da plaćaš oštecenje i na njegovi paraunuci...Ako on slučajno izvadi pistolj i počne da puca na tebe ti mora da vardiš da te b'r jedanput pogodi....Jer ako te promaši svaki put može da se desi da padne u depresiju pa te tuži...
U slučaj da imaš neko oružje ti mora da ga koristiš kako je po zakon propisano.Zamoliš lopova da sačeka dok ti ideš u podrum da uzneš pištolj...Prvo ideš pa uzneš od ženu ključ od sand'k gde si sakril pistolj...Dok ona najde ključ lopov može slobodno da razgleda po kuću i da ti pipa ženu za guzicu...Ona mora da ćuti a ti ako treba mora da mu pridržiš kaput (jer on toj radi u dosadu dok čeka da ti uzneš pistolj).Kad žena najde ključ ti otidneš u podrum,otključaš sand'k i iz njeg izvadiš pištolj koji je rasklopen u sitni delovi...Uzneš svi delovi,uzneš uputstvo za sklapanje,sedneš na tronošku i pol'k sklopiš pistolj...Kad sve toj urabotiš izlegneš iz podrum i pol'k pozoveš lopova i kažeš mu da ćeš da pukneš u vazduk...Mora da ga upozoriš jer ako pukneš bez upozorenje može da se desi da se od pucanje preseče u mešinu i da posle počne da se umočuje u krevet...Ako te za toj tuži nema da te odbrani ni Toma Fila...Ako  ni posle pucanje u vazduh lopov neće da izlegne iz tvoju avliju el kucu ti treba da uzneš ed'n dubar,da sedneš na sred dvor i da počekaš dok si on sam ne otidne...Neće on dugačko...Čim sabere toj što mu treba on će si otidne...Ako slučajno ne najde pare el zlato pa od nervozu počne da te rita u slabine ti si dužan da ga u'vatiš za ruku i da mu pokažeš gde se nalazi toj što traži.....
Takoj men' braca milicajci objasniše kako se raboti sas lopovi...Popiše sas men po dve-tri grejane i odoše si u stanicu...Kazuju mi:
-Ništa se ne sekiraj,istarga je u toku...A ti najbolje da si kupiš nove matičke......
Kupil sam si ja nove matičke na vašar...I poštujem zakon.....Ali za svaki slučaj uvek pri ruku imam tojagu el železnu vilu...Pa neka lopovi provere dokle sam u stanje da poštujem zakon i saveti od milicajci...

Nauči što nisi znao:

(železna-gvozdena;vardiš-paziš;okaš-vičeš;tronošku-stolica sa tri nogara;umočuje-upišava;dubar-drveni trupac;rita u slabine-šutira ispod rebara)


Нема коментара:

Постави коментар