недеља, 13. фебруар 2011.

Dolazak u kasarnu...


Na železničku stanicu,kad smo izlegli iz voz bila je parkirana marica.Mi smo misleli da ce nekuga da apse...Medjutim zajeb*li smo se...Toj je bil odbor za doček za nas mladi vojnici...Nabutaše ni u maricu,zatvori onaj milicajac vrata...Pa kad je upalil onoj čudo od vozilo...Kad mu je nadaval čurovi...Odma smo svatili da je put mlogo krivudav...Kako ga on mota po onej krivine mi samo bijemo sas glave u stranice...M'lko je valilo da mi se smuči pa da se izbljujem...Stigomo nekada...
Čim smo ulegli u kasarnu,dočekali su ni neki sas činovi i počeli da okaju po nas.Mi samo ćutimo i klimamo sas glave.T'g neje bilo kao s'g.S'g možes milicajca da napsuješ,da ga udariš,da ga pljuneš,pregaziš...U vojsku mož' i da ne otides (ako ti je komšija čistač u vojni odsek)...I najgore što mož' da ti se desi je da te precednik od državu popreko pogleda na drugi dnevnik...A u moje vreme...Samo potuliš glavu,okaš -razumem (i kad ne razumeš)...I ćutiš...Koj je umel da ćuti on je još i najbolje proš'l.
I...Poče da vi pričam...Odma taj sas činovi poče da oka po nas i da ni tera u red.Prvo su ni ošišali...Po toj su ni oterali na kupanje...I tam se kupaju sas sapun...Samo što nemaju korita za kupanje...Voda-i toj žeška pada od tavan...Kao ćiša kad pada...A na patos ima nekakve duvke...E u tej duvke nestanjuje onaj štrokava voda kad se okupeš...A ja sam se uvek pital kako li tam u kasarne greju vodu za kupanje i koj iznosi korito na dvor da ga rasipe posle...T'g sam videl da ima nekakva teknika...Jedino što sam imal primedbu na tuj vodu što pada od tavan...M'lko pada žeška pa onda led-ledena...Ali mi je barem pomoglo da se istreznim...Posle su mi objasnili da toj ima čovek što pusta tuj vodu...E on toj m'lko podjeb*va mladi vojnici...
Kad smo se obanjali naredimo se u red i kako idemo takoj ni dele za oblačenje...Ima i gaće...Sve upakuvano u najlon-sve novo...Ja sam novu dreju videl samo kad me krava ubola sas rog pa mi kupili novu pidžmu za u bolnicu (bašta je bil mlogo pomalecak od men,nes'mog'l njegovu da iskoristim).Sve onej dreje sam ja navrljal u šatorsko krilo i kad sam ulegal u sobu gde ću da spim sas drugari i videl gde treba svo toj čudo od stvari da naturam-ja sam počel da se krstim...Jedna plekana kutija...Na vrata zalepena artija kako se koje sklapa i kako se tura...T'g sam prvi put zaroval za moju mater...Ona da je s'g ovde ona bi toj zač's naredila...Ja sam ostal da redim sve dok nesu ugasili svetlo.Onoj sto neje stanulo natural sam pod dušek.Legnem da spim a pred oči mi slike od selo...Od zadrugu...Od mater i baštu...
Zasvira truba...Nes'm ju čul...Al kad me neki uvati za ramo i obori od krevet svatil sam da je vreme za dizanje...

Nauči što nisi znao:

(izlegli-izašli;izbljujem-ispovraćam;potuliš-pogneš;oka-viče;žeška-vruća;ćiša-kiša;duvke-rupe;dreju-garderobu;plekana kutija-vojnička kaseta;artija-papir;zaroval-zaplakao)


Нема коментара:

Постави коментар