уторак, 22. фебруар 2011.

Kako su priče nastale...


Kako je došlo do toj da nastanu ovej priče.Eve s'g ću da vi priznam.Mene je kao maleckog deda držal na koleno i pričal razne priče.Od t'g sam ja zavolel da slušam i pričam priče.Kad s'm m'lko porasal rešim ja da krenem u knjizevnos'.Uznem ednu staru svesku i krenem da pišem.Za pisuvanje sam imal mlogo teme.Kod nas na selo se svašta dešava.Kad sam napisal edno stotinu priče,rešim ja da saberem edno veče u zadrugu ljudi iz selo i da im pročitam...Kako je proslo toj veče...Ne pitajte...
Čim sam pocel da čitam priče poceli su ljudi da se meškolje.Prvo je se digal Mrjda...On je se prvi prepoznal.Tek t'g sam svatil kolko je on zažuljen čovek.Ajde sto je zažuljen nego što je nepismen.Odma je počel da prigovara...Te ne valja ovoj...Te ne valja onoj...Da bi bil kuluran ja sam se pra'il da ga ne čujem...Al sam šapnul na Stojana da ga izvede napolje i da mu objasni neke stvari.Kad su se vrnuli,Mrdja je imal m'lko modro okol levo oko...Al je posle celu večer ćutal...
Onda su počeli da nešto da prigovaraju neki iz gornju malu.Nes'm siguran ali mi se čini da su pričali nešto u vezu sas  njine žene...Neje im bilo najjasno dal je onoj u priče istina el sam ja sanjal.Ništa nes'm tel da im odgovaram.Neka si pitaju žene kad otidnu dom.
Svaki iz moje selo je bil spomenut u priče.Sreća te sam ja toj veče plaćal pijenje pa se mlogi nesu prepoznali...Onda bi i ja imal modro okol oči kao Mrdja.Zamerku je imal i Vinko što radi u zadrugu.Stvarno mi neje jasno zašto se on vredja kad nigde nes'm napisal da ne vrta kusur.
Toj veče sam ja čvrsto odlučil da više ne čitam moje priče pred ljudi iz selo.Bolje da ja sve toj što napisem odnesem kod mojega kuma...On je pisac...Da on toj lepo pregleda pa turi da se odštampa...Umesto moje ime izmisleli smo neko drugo...Takoj će ljudi da čitaju a nema da znaju kude se radnja dešava.Mora se takoj...Zašto ???
Ako rešiš da negde kažeš sve tačno najbolje je da se sakrijes iza neko drugo ime.Čim ti pričaš istinu odma poripaju onija sas tri razreda osnovnu školu i počnu da te kritikuju.Zatoj je moj savet na svi onija sto reše da pišu neku knjigu:

-Pre nego što počnete da pišete,dobro promislite koga će da spomenete u knjigu,gledajte da nikoj ne prepozna na ulicu da ste vi taj sto je napisal nešto...I zadnje al najbitno:

-Kad vi neki napada......Zajeb*te ga...Neka se raspravlja sam sas sebe...

Nauči što nisi znao:

(zažuljen-nezgodan)


Нема коментара:

Постави коментар