четвртак, 27. јануар 2011.

Deca...


Sas decu nesmo imali problemi kad su bili malečki.Jer deca kad su malečka ona piju mleko...A kad porasnu ona piju  krv.Toj znaju svi koji imaju decu.Muško je završilo tekstilnu školu  (jedva) i ništa ne raboti...Prizetili smo ga u Vlaško...Uboli smo ga kao sas prs u ...pekmez.Prija i prijatelj rabote u Švajcarsku...Praćaju pare...A deca se samo tove i razvoze natam-navam.Kupil im prika džip...Marka jeep i toj frontera...Besna neka marka...Tak'v u naše selo nema nikoj.Eeeeeeee....Kolko smo sas njega srećni,tolko smo ga sas žensko dete utupili.Od malecko smo ga učili kako treba...Ama ne vredi.Još je u ljuljku bilo mi smo mu puštali televizor da gleda Cecu,Indiru,Seku...Karleušu....Džabe....Ćerka ni je nešto pogrešno s'vatila.Mi smo toj puštali da vidi kakva treba da bude kad porasne...Da bude ubava...Ako ne bude b'š najubava...Tuj su dokturi...Će ju prepraje...Da bude bogata...Da ju drudji razvoze sas kola....Da se udava i razvodi svaki mesec.....
Ona je ljudi moji,da ne poverujete moju muku rešila da završi vakultet...Ja i Roska smo teli da skrenemo sas pamet kad smo čuli tuj ves'.Odma smo ju vodili kod vračku u drugo selo da jo prebaje...Ne vredi.Rešilo dete da ide u školu i toj ti je.I ne samo kod tuj vračku....Gde god je  Roska čula da ima neka baba da baje ona ju je vodila...Ništa...
Edanput ju pratimo na igranku...Ima tam kod nas se zbiraju momci i devojke pred zadrugu svaku večer.Ne rabote oni tam ništa lošo...Svaki mom'k uvati ednu devojku i odvede ju u tavninu...Iiiii ...Pa znate kakvo tam u tavninu mož' da se raboti...Nece valjda da trebe bob...Mi smo računali da ce neki da privati našu ćerku i da ju zavede tam...Pa kakvo bude...Bolje da ljuljam unučići nego da ju gledam kako skapuje nad onej debele knjidje...
Znate li kakvo je se desilo?Vrnula je se dom u deset sati.Ja i Roska da popadamo od stolice.
-A bre ćerko,zašto dojde takoj rano?Zašto ne posede još pred zadrugu?
-Ne mogu tato,imam sutra ispit...Moram da se spremam.
Men mi se obrnu soba okol glavu.Naredim jo da sedne na stolicu pred men'...Na Rosku naredim da turi kavu i počnem sas izlaganje:
-Ćerko naša....Zašto bre ne umeš da živiš kako sve selske devojke....Golema si devojka ...Ne mogu da te tepam...De da napraimo ovakoj...Će prodademo ja i mama kravu i onoj njivče što ga vata ladovina...Će dademo pare na ovoga Sašu u Grand....Ima da slimiš ploču...Da pevaš po vašari i cirkusi...Što će ti škola na dan'šnje vreme cerkooooooooo ???

Nauči što nisi znao:

(tove-goje;ljuljku-vrsta starinske kolevke;pratimo-pošaljemo;zbiraju-sakupljaju;tavninu-mrak;skapuje-propada;trebe-čiste;bob-vrsta pasulja)



Нема коментара:

Постави коментар