четвртак, 6. јануар 2011.

Drugari...

I samo da znate....Neje mi samo Dane bil drugar.Imal sam i ja još godža...Ali kao njega nijed'n.Bili su tuj Džoca,Cokan,Mrdja....E za toga Mrdju sam tel da vi kazujem.Šta je toj bilo pogano stvorenje.Nikoj od nas ga neje volel.Eve i zašto.
Svi mi kad izleznemo iz kuću oblečemo  se takoj da ni neje d*pe golo....A on...Sačuvaj me Bože...Kao da je poš'l na sa'ranu.Toj je na njega sve prepeglano,čisto...Košulja bela,na nodje cipele...Još je valilo da mu na glavu ture šešir i da bude kao grobar....I molim vi lepo...Jel toj ubavo?Mi u sandale...Pirotski gumenjaci a on u cipele...Pa i naviksal...Možeš u nji' da se ogledaš.Toj je sve bilo zatoj što je njegov  bašta imal najgolem traktor u selo.Zatoj je on imal sve toj.
Saniramo mi toj zač's.Jed'n od nas odma otrči  na bunar i zavati vodu...Drugi za toj vreme najde m'lko prašinu...Sipnemo vodu u onuj prašinu...Napra'imo  ubavo blato....I čekamo momenat.Kad Mrdja projde kod nas samo zagrebe neki na nogu od onoj blato...Pa kad ga džitne na njega...Ono se razmaže i poteče niz njega kao jajce na tiganj.Odma on počne da ruca...Kao da ga koljemo.Otrči dom ...Kaže si na mater i ona odma krene po selo da se svadja sas naši roditelji.Sva taj njina svadja se završi sas ispivanje kavu.Al kad mi dojdemo dom...Lele majke...Isprati me mati za brstinu...A  ja zapljas...Mislim da će bolje da bude da uznem pot'nku....I takoj ja s'v srećan idem i nosim onuj t'nku liskovinu a mati se ceri kao varen zajac...Pa kad me šibne sas nju po guzicu...Ono se ovije okol mene dvaput.
Isto takoj su proodili i drugi....Ništa bolje...

Nauči što nisi znao:

(godža-mnogo;pogano-pokvareno;naviksal-ocistio imalinom;bašta-otac;najgolem-najveći;džitne-baci/gadja;ruca-dere se/viče;brstinu,liskovinu -tanko drvce;varen zajac-kuvani zec;ovije-omota;proodili-prolazili)

Нема коментара:

Постави коментар