четвртак, 20. јануар 2011.

Sabirali smo seno...

Otidnem ja sas mater da sabiram seno u Dubravu.Ima da ga naturamo na plastovi...Pa kad bude vreme će teramo dom.Kada se zadade jed'n oblak...Crn-crn pa strašan.Ja jo' kazujem:

-Nano...Uzni si dreške pa pol'k niz put i idi si dom...A ja ću te stignem.

Pametna žena...Posluša me.Ič nes'm na nju.Mora da sam na tatka zamlaten.Vrljim ja još neku vilu al' vidim da nema da imam vreme da otidnem dom i rešim da se sakrijem na pojatu...Ona je poblizo...Brzo grabnem vilu,grebulju i trch.T'm'n ja ulazim u pojatu kad počinja kiša i grad...Ma neje kiša...Provalili se oblaci...Neje grad...Nego jajca.U toj, neki bije na vrata.
Ja tam'....... Auuuuuuuuuuuuuuu...Komšika...Pokisla...Premrzla...Lele,lele.Brgo  otvorim vrata...Ona utrča...Pa kad vide da smo sami,poče da vrlja onoj mokro od nju...Odlete jelek...Koušlja...Vutarka...Podsuknja...Gaće...Kude su gace ? Pitujem se ja.Nema gaće.Komšika ne nosi gaće.Leleeeeeeeee.Mrdnu mi nešto u mešinu.A i pod mešinu...Gleda me ona nekako čudno.Vidi se odma da je mlogo premrzla.Brzo ja naberem liskovine i m'lko slamu i potpalim kube.Odma se u pojatu napra'i žeško.Pogledam ja pa u komšiku...Ma... Pa me gleda čudno.Da se neje uplašila?I grmelo je m'lko,mozda je od toj...Moz' jo' je mrdnul pupak.A napolje bije li bije kiša i grad.Kad u jed'n ma' progovori komšika:

-Komši...I tebe je mokra košulja.

Vidim ja sekira se žena za mene.Uznem i ja pa sturim košulju i turim ju do kube.Kad ona pa:

-Komši.....I čašire ti mokre.

Tačno je sekirljiva.Ne osićam ja da su mokre...Doduše neje ni košulja bila mokra pa sam gu skinuo...Ću skinem i čakšire...Skinu i nji i turi i' do košulju.Kad komšika pa progovori al s'g sam primetil da me b'š mlogo čudno gleda...Mlogo je se uplašila od grmež:

-Komši...Dodji sedi do men'...Jedva progrkljavi ...

Nema šta.Ja odma vidim šta je u pitanje.Sednem do nju,prigrlim ju i kazujem:

-Komšike....Ništa nemoj da se sekiraš...Samo da mane kiša odma te vodim kod moju babu, ima ona da ti namesti pupak sas čašu i da ti prebaje i nema više nikad da se plašiš od ništa.

Tuj mi ona turi ruku na usta...A ruka jo meka...Žeška...Sigurno ima vatru...Pa poče nešto da priča bez veze:

-Ubav li si...Jak li si...Kako si čvrs'...Kakva ti je kosa ubava kao seno...

E tuj ja svatim kakvo 'oće pa se iz'pnem, udarim sas glavu kolko sam jak u duvar...Pa toj li je muka...Pa kazujem:

-Pa što ne kažeš da oš da se j****mo...Poče da se sekiram za tebe izistinski.

Ležim na seno...Komšika mi duva u grudi...A ja se pitujem u sebe.....

-D'l je mamu uvatila kiša?

Nauči što nisi znao:

(dreške-odeća;Vrljim-bacim;Provalili se oblaci-provala oblaka;Vutarka-vrsta suknje;mešinu-stomak;liskovine-suva drvca;kube-vrsta peći;sturim-skinem;čašire-pantalone;progrkljavi-izgovori teško;da mane kiša -da  prestane kiša;Žeška-topla;ima vatru-ima temperaturu;pa se iz'pnem-zamahnem;duvar-zid)

Нема коментара:

Постави коментар