субота, 15. јануар 2011.

U branište...

Davala zadruga neki krediti i rešimo ja i Stojan da se udružimo...Napra'imo štalu....Ima da  uznemo krave ce da i'  čuvamo...One će se istele...Ima da  prodavamo mleko,telci i ima da mlatimo pare.
Jed'n d'n napnemo sekire na grbinu pa u branište...Da odsečemo neki gorun...Zafalelo ni za merteci i rogovi i štala gotova.Na šumara smo dali kilo komovu da zažmije i da se smuca na drugu stranu.Kad ete ti ga djavola...Ritnula ga krava i on taj d'n neje mog'l da ide na rabotu nego pratil nekoga kolegu al zaboravil da mu rekne za nas.Tom'n mi sklanjamo granjke kad li čujemo motorče...Brm...Brm...Dojde čovek do nas pa veli:

-A bre ljudi, pa ovoj je državno!

A ja sam bil besan...Iskršilo mi se držalje na sekiru,'edna brstina me šljapnula preko čelo,na sandalu mi se otkinul kaiš pa mi ispada...
Kad se ja brecnem onakoj besan i brljiv...Pa grabnem onoj motorče pa ga vrljim niz padinu...Pa uznem jednu granjku...Pa kad uvatim da merim onoga šumara preko grbinu...
Neje mi toj bilo mlogo pametno...Dodje mi m'lko po toj pismo od sudiju za prekršaji...Otidnem ja tam...A on se namrštil...Kao da je močal na ose...Ja gužvim kapu...Kršim prsti...Al ne vredi...On preseče kao sas sablju:

-Novčana kazna ili zatvor......

Kude na tatka da spomenem zatvor...Isteram 4 ovce na Blagovesti na vašar i platim kaznu.

Nauči što nisi znao:
(U branište-u šumi/zabranu;napnemo-uzmemo;grbinu-ledja;gorun-vrsta drveta;merteci i rogovi-deo krovne konstrukcije;zažmije-zažmuri;smuca-šeta;Ritnula-šutnula;Iskršilo-izlomilo;šljapnula-udarila;sandalu-gumena obuća;brecnem-podviknem;grabnem-dohvatim;vrljim-bacim;uvatim da merim-počnem da udaram;močal na ose-pišao na ose;Blagovesti-verski praznik)

Нема коментара:

Постави коментар