среда, 5. јануар 2011.

Posle pijanku...

A šta sam naj*buvao od mater  zbog toj napivanje....A tek od ženu kad sam se oženil...Al' toj ću vi pričam drugi put,s'g da vi opišem kako su me dočekuvali  moji roditelji kad se sobajle vrnem dom.

Mater stoji na pendžer...Otekla kao da su ju ose izapale.U jednu ruku ju cigara a u drugu šoljica sas kavu.Kosa na glavu jo' se digla kao da je munula dva eksera u šteker (a struja ni dal bog jaka....Ovija iz dikstribuciju su razmicali zice-pod garanciju).Nakostrešila se kao ris.Nemoj da mislite da je toj bilo samo zbog men'....Golem doprinos je imal i moj bašta....Dok je ona cel' noc aluvala sas buljine da me mene dočeka...Koj zna iz koji pravac...Po mogućnos zivoga...Moj bašta rka sve u šesnaes.S'g počinja kulminacija.

Odma kad me vidi kako kola probujem da uteram u ambar umesto u garažu počinja gimnastika.Isti momenat  moj bašta dobiva muvanje u rebra...I toj ne obično...Nego takvo da odripi metar uvis.Posle gimnastiku se nastavlja diskusija....I toj ne obična...toj je zaj*balo i skupštinu:

-Dizaj se slepče,vidiš li kada ni dete doodi...Toj su ga onija iz gornju malu namamili...On neje tak'v....On je dobar...Dizaj se...Nikad se digal...Idi ga pogled' ...Dal' mu nos neje strošen....Dal' ga nesu drogiraši uvatili...Lele...Poglej....Vrzuje kola za direk...Misli da vodi kravu...

I takoj sve dok ne svati da od baštino dizanje nema ni mo**ga.Po toj ona nastupa...Bataljuje okanje po njega i slazi od sprat da me pregleda kao doktur na sistematski.Uz toj i da me ispita kao milicajac.Pa da je moja mati bila milicajac...U ovuj državu ne bi mog'l kriminalac da se zavrti nijed'n.Vidim ju ja al ju ne vidim....Cujem ju al ju ne čujem...U mene vriju špriceri i pivo kao  čvarci u kazan.Branim se al' dzabe.Sve me ona pregleda...Okrivi svi mogući zatoj što sam se napil,šesnaes put prokune d'n kad me rodila...A ja se mislim:

-Nane...Kad bi 'tela da se pom'kneš da otidnem da zagrlim baštu da zajedno rkamo dok ti izvršiš konverenciju...Ionakoj znam sve napamet...Svako mi jutro isto s'vne.

Posle s'm naš'l drugu tekniku...Kad me Dane okne da se negde majemo (čitaj-iznapivamo ) ja pre nego što izleznem iz dvor pripremim krlješku...Navalim ju uz pendžer od moju sobu...I kad se vrnem...Samo se potkačim.Šta sam se namučil jedno jutro......Ja se kačim ama nikako da idem nagore...Sve sam na zemlju...Na kraj ga zaj*bem...Legnem tuj pod pendzer....Kad se razbudim mati mi reče da krlješka neje ni imala...Ona ju pom'kla...



Nauči što nisi znao:


(izapale-izujedale;munula-gurnula;Golem-veliki;aluvala-provodila vreme;buljine-sove;bašta-otac;rka-hrče;direk-stub;Bataljuje-ostavlja/prekida;okanje-dranje/vika;s'vne-svane;majemo-skitamo;
krlješku-merdevine;pendžer-prozor;potkačim-popnem;pom'kla-pomerila)

Нема коментара:

Постави коментар