среда, 12. јануар 2011.

U tudjini-1...

Kako ni je bilo  tam u Nemačku...Nesmem mlogo ni da vi kazujem...Prvo ima da se smejete a po toj da rovete...Tam sam prvi put videl da voda izlazi iz duvar...I toj u jednu sobu žeška a u drugu led ledena...Da neje bil Stojanov bašta ne bi umejali da se obanjamo...Kuj je još  videl da ulegneš u m'lečko sobče razvrtiš crven i modar šraf i iz duvar poteče voda......A pod nodje ima duvka i kako se ti miješ onaj štrokava voda propada kroz duvku i b*m li ga kude nestanjuje...Nema koritooooooo....Nema lejka...Ne treba da greješ vodu u kotlenku...Ubavilo..S'g je mene jasno zašto ovija naši kad dojdu iz inostranstvo merišu k'o "Merima" sapun....Mož' se banjaju svaki d'n..Ja dok sam bil dom obavezno sam se kupal kad je slava a ponek'd i za novu godinu.

Što se tiče za jedenje...Toj nema da fali...Samo od kad ni je rek'l Stojanov bašta da treba da ljupimo onoj crevo što je zamotana salama u njega mlogo manje ni boli mešina...A na ukus se ništa neje izmenjalo.Jedino što mi neje jasno nikako kako napraviše onoj žuto,krivo što jedu majmuni...Ubavo sve, ama mu koska meka...Za svaki slučaj mi smo onoj okolo jeli a kosku smo vrljali...Moz je pokvarena pa je zatoj omeknela......

Nauči što nisi znao:

(rovete-plačete;duvar-zid;žeška-vruća;obanjamo-okupamo;ulegneš-udješ;m'lečko sobče-mala soba;razvrtiš-odviješ;modar-plav;nodje-noge;duvka-rupa;štrokava-prljava;lejka-posuda izradjena od vrste tikeve...zahvata se voda njome;kotlenku-posuda slicna loncu;ljupimo-ljuštimo;mešina-stomak;Ubavo-lepo;vrljali-bacali)


Нема коментара:

Постави коментар