недеља, 16. јануар 2011.

Švapske krave...

Nekako na jedviti jadi sabramo gradju...Išli smo u treće selo da kradnemo drva...U našo nema takoj prava....Crep smo "kupili" kod osnovnu školu, što je neki istovaril jer neje mog'l kamion da mu ulegne u dvor ,kad su deca bila na raspus' a čuvar od firmu što je blizu se napil i spi.
Kad je sve bilo gotovo,oblečemo ja i Stojan najubave čašire...Zagrnemo se sas daramčići  i krenemo u zadrugu da ni reknu k'd će stignu krave.
Tam se neki butaju pred vrata kao da se deli prašak za pranje...Dojdomo i mi na red.Kazuje onaj iz zadrugu:
-Vi ste s'gl'm domacini i za vas smo čuvali najubave krave i toj uvozne,iz Nemačku.....
Ja se i Stojan samo pogledamo  a u sebe mislimo:
-Kakve li su toj ale......
Kad otvori čovek štalu pa poče da i'  izvodi...Da ne moz da im se nagledaš od ubavilo...Uznem ja 'ed'n t'n'k prut'k pa i'  poteram a Stojan do mene.Kad jurnuše...Onaj što je otvoril štalu od stra' ripnu na direktora...Teknolog uvati da bega...Popadaše mu onej artije iz ruke...Sekretarica se potkliznu na lajno i pade u blato,portir pade u kolica sas djubre...
A ja i Stojan trčimo po nji i okamo:
-OOOOOOJS !!! STUUUUUUUUU !!! MIRNAAAAAAAAAA !!!
Ma ništa ne vredi.Kad mi mene proradi mozak.Ubacim ga u četvrtu...Preteknem sve onej krave...Stanem pred nji i dreknem:
-HAAAAALT !!!
Ukopaše se u mesto.
Došle krave iz Nemačku i samo švapski razumeju...

Nauči što nisi znao:

(sabramo-sakupismo;neje mog'l-nije mogao;ulegne u dvor-udje u dvorište;čašire-vrsta pantalona;daramčići-vrsta prsluka;reknu-kažu;butaju-guraju;s'gl'm-dobri;ripnu-skoči;uvati da bega-poče da beži;artije-papiri;lajno-govedji izmet;okamo-vičemo;dreknem-podviknem)

Нема коментара:

Постави коментар